///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Heisann. Det har seg slik at jeg har veldig lyst til å samle på modellbiler, speiselt BMW. Jeg har sett veldig mye på internet de siste dagene. I morgen eller Mandag skal jeg og familien til Strømstad/Svinesund på harrytur, og jeg tenkte at de kansje har noen butikker med utstillig og salg av modellbiler i nærheten? er det noen som vet om det er det.? Helst kvalitets biler. -Fredrik.
Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hør med JE Motorsport her. Han selger vel fra AutoArt som er et av, (om ikke det) beste merket som lager slike biler.
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Ja, har vært innom siden hans maange ganger, www.tinycars.no Men tenkte at det kansje var billigere å kjøpe det i Sverige og jeg skal jo bort ditt til Mandag, så det hadde passet veldig bra.
mathisen Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hei. Er det modell biler som i pyntebiler eller i rc modell? Vet iallfall at det er en rc butikk i Strømstad. Er ikke lokalkjent med gate navn men hvis jeg husker riktig, så går du opp mot sentrum og torvet der hvor bruen som går over elven ligger. Når du ser elven tar du til venstre langs med elven. Der er det en lekebutikk som også har en egen avdeling med modell biler. Der er det iallfall masse rc biler og ting men mener de selger pyntemodeller også.
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Det er Pyntebiler, men kan jo sikkert se om jeg finner meg fram, tror jeg vet hvor du mener. Takk.
S.Arnesen Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 kjells lek o g hobby heter den butikken i strømstad... er der en gang i uka og handler jeg;)
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Vet du om de har Modellbiler der? adresse?
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Er det her? Der det er merket?
helgeb Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 https://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERS ... Storefront sjekk her. så finner du delenummer og bestiller dette hos din lokale bmw forhandler-bilene er vanvittig fine
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Veldig fine biler det der, men det er ikke slike jeg skal ha, prisen var veldig høy der også. Jeg har sett litt på andre sider. Slik som denne, det er 145 forskjellige biler bare i BMW. http://www.allcarmodels.com/acm/index.html Du søker etter den bil merket og størrelsen du vil ha øverst til venstre.
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Noen som vet om noen andre steder?
Endre Hånde Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 www.ebay.com Jeg har ivertfall handlet en del der med godt resultat. Har vel nå på hyllen i 1:18: Zakspeed (Warsteiner) e30 m3, E30 M3 sport evo i gateutgave, E46 CSL, E46GTR, E36M3 4dørs, E34 535I, E36 325 Cab, 635 CSI (orginal teile) + noen til som jeg ikke kommer på i farten. Har en samling av 1:28 og 1:43 og..
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 ja, Ebay, har helt glemt den siden jeg. xD 1:28 og 1:43 er mindre enn 1:18 er de ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå