EirikL Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Den fargen du vurderer var faktisk jævlig rå! Og med lakkerte felger funket det enda bedre. Det vil bli en skikkelig "headturner" hvis du satser på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Det syns jeg og Jeg tror nok det blir slik ja HVis ikke jeg kommer på noe anna : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Et par bilder jeg har knipset denne sesongen med tlf. Ren og pen Nyvasket, dårlig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg liker så utrolig godt den bilen akkurat som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Poenget er at det er så få u-skrudde/rørte E30'er igjen, og her sitter du med et GLIMRENDE eksempel, som i mine øyne; du ødelegger ved og lakke den i en annen farge osv. Lakk den isåfall opp i samme farge, og behold resten! Felgene og senken er spot on, du har jo en utrolig feit bil nå, hvorfor ødelegge det? Og vil du virkelig miste muligheten til og si at nei faktisk, den bilen her er nesten orginal den, og i bra stand! Like i said; kjøp deg heller en annen e30 som du kan lakke og style til du spyr. Og la denne leve i sine glansdager fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Poenget er at det er så få u-skrudde/rørte E30'er igjen, og her sitter du med et GLIMRENDE eksempel, som i mine øyne; du ødelegger ved og lakke den i en annen farge osv. Lakk den isåfall opp i samme farge, og behold resten! Felgene og senken er spot on, du har jo en utrolig feit bil nå, hvorfor ødelegge det?Og vil du virkelig miste muligheten til og si at nei faktisk, den bilen her er nesten orginal den, og i bra stand! Like i said; kjøp deg heller en annen e30 som du kan lakke og style til du spyr. Og la denne leve i sine glansdager fremover. Poenget er det at i fjor høst var det en kompis som lånte bilen i 2 dager og greide og kjøre på en harepus i 90 km/h. Så fronten MÅ byttes. Og da istedenfor den orginale leppa skal jeg ha en IS-Leppe. Felgene er jo bare midlertidige. Skal ha 3 delte felger. Grunnen til at jeg skal ha nye felger er fordi jeg ikke får den lavere i fronten, og det er irreterende, for jeg vil ha den ned et par cm til i forkant. Hva ødelegger jeg ved og gjenoppbygge bilen, og gjøre den hel og slik jeg vil ha den ? Jeg er ikke redd for og gå nye veier. Og om bilen er orginal eller ikke. Det bestemmer jeg vell selv? For en som ikke har råd til flere enn 2 biler, er det helt uaktuelt og kjøpe en e30 til og "lakke og style til jeg spyr". Den vil jo bare få glansdager framover. Den blir hel og pen. Den er allerede lakket opp fra a-stolpen og fram av tidligere eier. Og det arbeidet var rett og slettt RÆÆÆVA. Så jeg må lakke opp igjen det uansett, og da blir det fargeforskjell. Så hvorfor ikke hel lakkere og lage en UNIK E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Enig Håvard!! Du kan lakke din så holder jeg min org til gjengjeld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hmmm... Da er det greit... Jeg trodde bilen var 100% strøken da du kjøpte den, og urørt... Aldri visst at den var lakkert opp igjen med dårlig resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Som du ser på bildene Mads, ser ut som han har glemt og legge grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg sier bare: Go for it Bygg bilen slik DU vil ha den, lakker den i en fresh farge og få på feite hjul. Jeg tror den blir jævlig kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Jeg er helt enig med deg FTE Har trua sjæl. Var ute i dag, tror dere ikke jeg måtte redde en bensintom bileier. Joda, såklart det var en VW Golf ! : D Her en noen jeg knipsa på benser'n etterpå. OG her er en kompis som viser hvilket merke som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Fy satan jeg får så lyst til å kjøre E30 igjen når jeg ser dette her... Jeg er også spent på hva som skjer med denne fremover mtp. planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Det tror jeg på kompis, kondolerer angående lappen din Jeg gleder meg helt sykt selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Og her er det slik jeg vil ha felga. Men blir diamantsort eller carbonsvart senter på felga. Vel Håvard. Det kommer en dag, der du er nødt til å velge hvilke du ønsker skal snu seg etter bilen din.. Oppskriften på suksess innenfor bmw-miljøet er HELT anderledes enn oppskriften for suksess hos rånere/fjortisser (sier ikke at de som liker fargen ovenfor er råner/fjortiss, men dere skjønner hvor jeg vil hen. Vi snakker to ytterkanter). Skal du gjøre virkelig suksess, trenger du å legge deg midt på linja mellom disse to, noe som er ekstremt vanskelig, men som man har flere eksempler på bare her inne på forumet.. Jeg er ikke så sikker på at jeg liker fargen slik den er presentert ovenfor. At "ingen" har den er vel ikke så å så alltid "for the good?"..Det er ikke nødvendigvis alltid feil å bruke farger som er godt oppbrukt, sålenge den kompletterer bilen.. Fargen er også en ting du ikke ønsker å bomme på, da dette er førsteinntrykket, og kan både skjule skavanker, og fremheve detaljer, alt etter hvordan du bruker den. Tenk godt over valgene dine, da valgene dine i en slik prosess mer eller mindre definerer hvilke treff du ønsker å reise på.. Og hva du vil gjøre med din bil, urørt E30 eller ei, det er helt opp til degselv, men det kan jo hende det er lettere og billigere å kjøpe noe som er ferdig, og selge denne til noen som ikke vil skru no på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Mye forskjellige meninger her, og det er jo bra, det. Jeg liker planene dine. Hvis det er slik du vil ha e30'n din, så gjør du den slik! Ikke slik "folket" vil at den skal være. Her har du et TOPP utgangspunkt, Håvard, og bilen er din, og du kan gjøre akkurat som du vil med den. Dette blir noe helt annet enn andre biler som er opp-lakkerte og ser nye ut på utsiden, men så står det 300'000+km i speedo'n. Hvorfor i all verden må alt være så originalt og kjedelig? Ikke at e30 er kjedelig uansett, men det må da gå an å skille seg ut uten at alle strømmer til for å slenge det i trynet på eier hvor grusomt han "ødelegger" bilen sin. Han ødelegger den da ikke, han har endelig funnet seg et PERFEKT utgangspunkt til å lage den bilen han "alltid" har hatt lyst på! Ja, senk og felger er nok, det, for å gjøre en e30 rålekker. Men hadde jeg sett denne langs vegen (slik den skal bil) så hadde jeg siklet tunga av meg! Og hvis jeg i tillegg hadde visst hvor god stand den virkelig er i, først DA hadde inntrykket av bilen blitt realitet Å ødelegge en e30 er å putte på japse-vinge og rieger-styling eller lignende. Dette derimot er bare å gjøre et perfekt utgangspunkt til en drømmebil. Og for å si litt om fargen, så syns jeg det er artig å se noen gå for noe annet enn sort eller blått! Helt rått, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå