Riviera Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hehe, minner om1.februar imorrada.Et lite snuttbildebørlegges ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Du vet å holde folk å pinebenken! De felgene må være tøffe for å sende BBS RS ut i kulda. Eller skal du bruke BBS'ene som vinterfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Torek: Bilder kommer så snart det blir februar Guarantee På Søndag er det 1.februar! Hehe, det var før update'n det Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Du vet å holde folk å pinebenken! De felgene må være tøffe for å sende BBS RS ut i kulda. Eller skal du bruke BBS'ene som vinterfelger? Hvem har sagt de sender BBS RS ut i Kulda Eirik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Hva skjer? Bilder av nyere dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Hm, i 1990 så var vell egentlig blink lys påbudt i Tyskland og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Omtrent samme kilometerstand som min E30 325i hadde i 2005. Nå har den passert 90 Pen bil! Skal du beholde automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Utrolig fin og velholdt bil (fortsatt) blir nok bra med bbs rs.. Men du kan da ikke kalle det en klassisk bil? Hvis noen spør deg hvilken bil du har, og du må forklare, så har du jo fortsatt bare en 1990 320ia. Det låter ikke så veldig klassisk i mine ører iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Skal du ikke bruke bilen på vintern? : S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Utrolig pen E30! Slike eksemplarer begynner å bli sjeldne nå Holdt på å kjøpe en e30 cab som hadde gått 67.000 km selv jeg, men den var så dyr i forhold til en strøken e36 cab som hadde gått 121.000, så valget mitt falt da på e36 cab. Men e30 er jo en klassiker som man bør ta vare på. Sjeldent man ser pene og velholdte e30 på veien nå, men denne er noe av det penere jeg har sett av vanlig original e30! Stå på, liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Ser ut til å være en knakende flott bil. Er langt mellom hver velholdte og ryddige e30 om dagen desverre, så denne må du ta skikkelig vare på. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt interiør og automatkasse og alt som er originalt bortsett fra understell og felger da selvsagt. Det er utrolig befriende og annerledes og se inn i en e30 og se noe annet enn sort M-tech skinn. Ikke at sort M-tech skinn ikke er lekkert, men interiøret ditt er også nydelig 80 talls =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Den bilen din er så latterlig strøken.. Skulle ikke vært lov, jeg er grønn av misunnelse:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Heihei!.. Satt på med deg hjem fra byen i Elverum i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Har du fått montert felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Heihei!.. Satt på med deg hjem fra byen i Elverum i går;) Var du én av de 3 som kom bort til oss, eller? Kan skrive under på at bilen til Håvard er nydelig! Damn Ikke mye å sette fingeren på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå