nimitz Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 hankook evo-s1 er vel det dekket som kommer best ut pris/kvalitet tatt i betrakning. jeg vil si at dette dekket er bedre enn good-year eagel F1 gsd2 jeg jobber med dekk og har prøvd det meste av merker. Ser av tester at dette dekket er veldig støysvakt. Hvilken dim og hvilken bil har du prøvd dette på? Hva med sporing?
S.Arnesen Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 syns det dukker opp ett nytt testvinnende dekk merke pr nnnlegg i denne tråden jeg Må være ille mange tester ute å går.
nimitz Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Siden jeg selv er veldig opptatt av at dekket er både støysvakt og comfortabel og kjøre på så har jeg bestemt meg for 4 nye Yokohama c.drive til våren. Har tidligere stort sett kjørt på Continental og Nokian med ok resultat. Men nå er det på tide og prøve noe nytt. Yokohama har i hvertfall fått veldig god omtale.
325ixx Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Goodyear eagle f1, det er eit konge dekk. Veldig lite støy og veldi godt veggrep Men er goe pris det da..
nimitz Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Goodyear eagle f1, det er eit konge dekk.Veldig lite støy og veldi godt veggrep Men er goe pris det da.. Javel. Men ser at det er to typer eagel f1 dekk. Et med fiskeben mønster og en type med et helt anna mønster. Hvilken av disse to er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå