Anders_w Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 lakkert sort, å er meget sjelden. er et MÅ HA objekt!! orginalt. selges hbo 3000,-
Harald e30R Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 åh.. høres bra ut! hvordan bil kommer dette fra?
Hoem Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er det egentlig "må ha" når det er lakket av andre enn hartge ?
Eksos Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Veit om en som kjøpte komplett Hargte motor (med original lakk for den del) for 7000, så kanskje litt stivt med 3500 for en metallplate?
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 åh.. høres bra ut! hvordan bil kommer dette fra? Man fikk det vel levert på Hartge H23 og H27. Originalfargen er svart.
StaLe30 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 åh.. høres bra ut! hvordan bil kommer dette fra?
StaLe30 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er det egentlig "må ha" når det er lakket av andre enn hartge ? uhm....? lakkert av andre enn hartge? er jo ikke maleri\inga som av en kjent maler detta her, er jo en metalplate av hartge med hartge uthevning, samma hvem som har slengt lakk på det da vel?uhm Veit om en som kjøpte komplett Hargte motor (med original lakk for den del) for 7000' date=' så kanskje litt stivt med 3500 for en metallplate?[/quote']vet også om en (gammern) som solgte hartgetopplokk for 3500 for 1 år tillbake
Hoem Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er det egentlig "må ha" når det er lakket av andre enn hartge ? uhm....? lakkert av andre enn hartge? er jo ikke maleri\inga som av en kjent maler detta her, er jo en metalplate av hartge med hartge uthevning, samma hvem som har slengt lakk på det da vel?uhm ----- Nei, det er faktisk ikke samme hvem som har slengt lakk på den. Hvis du for eksempel kjøper en M bil, er det samme for deg om det er en vanlig hillbilly fra indre møre som har satt i motoren, eller om det er en mekaniker fra BMW M?
GSS Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Er ikke folk interessert i annet enn å kommentere folks pris i annonsene? Jeg skjønner ikke at folk kan bli sure og misfornøyde for en pris de selv ikke er enige i. Er det fordi dere gjerne skulle hatt det selv men ikke har råd? Eller er det kun for å kommentere? Beklager at jeg bidro med enda et ødeleggende innlegg i tråden din Ståle, men jeg lot meg provosere.
Springsteen Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Tør jeg spørre hvorfor det har noe å si hvem som har lakkert topplokket? Så lenge det ser bra ut og er i god stand spiller det ikke noe rolle for meg iallefall. Dette er da virkelig en salgstråd og jeg kan da vise til http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316
StaLe30 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 helt i orden GSS skjønner MEN. en M bil og ett HARTGE topplukk? blir jo noe helt annet om hvem som har slengt lakk på ett toppdeksel som er 35 cm stort eller noe å det skal 0.00000000012 picodesiliter lakk på det. KONTRA en som har skrudd sammen en fuckins bmw motor da, christ.. skjønner hva du mener , bra du er opptatt av orginaldeler osv men
Anders_w Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 er det egentlig "må ha" når det er lakket av andre enn hartge ? jøie meg...................................... det er et strøkent lokk som er lakkert svart silkematt av stens billakkering i skien! tviler på at lokket hadde vært i god stand om det fortsatt var orginallakk på det!. eller er hartge lakken meget spesiell, har hørt de er flinke til å lakke
Riviera Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Å herreguuuud så mange teite kommentarer. Det er et orginalt Hartge lokk. Prøv å få tak i det...... nesten umulig, en mulig. Den som liker slikt vet å sette pris på det.. Lokket er mitt det gutter, men selges av dere for å komme i mæl Kjøpte 2 slike lokk på Koed av sjefen sjøl. Ga 3 lapper den gangen pr stk og det var med dårlig ORGINAL Hartge lakk. Siden er det glassblåst og lakkert proft som et orginalt et. La oss kalle det "RESTAURERT" hm
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg har sett disse ligge ute på ebay til relativt høye priser, og som nevnt tidligere, disse vokser ikke på trær. Jeg synes IKKE prisen er for høy om det er oppusset og pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå