Gå til innhold

Min E82 120cd


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Det kan hende jeg går for setene i bilen min, er ikke sikker enda. Skal sjekke pris først og om det er varmeseter. Lurer også hvordan det blir med tanke på å ha skinn bak og de foran. Hvis jeg kjøper de og det ikke blir bra med tanke på skinn og delskinn kan det da være aktuellt å kjøpe mine hvis du får en bra rabatt? De vil da ikke være brukte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Aha! Flere E82 eiere!

Noen som vet hvor mange som er solgt Norge?

finnes det noe annet enn 120d?

Foresten en skikkelig fin bil!

Vet ikke hvor mange, men jeg vet om 5stk tror jeg. 120d og 123.

Du får i Norge 120cd, 123cd, 125ci og 135ci. I USA har man 128ci og 135ci..

Pr dags dato ligger det 10 stk e82 på finn.no, derav 2stk 123d. Så noen er det, men ikke mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har kommet en del det siste halve året. Har dog ikke sett mange av de på veien enda.. Er vel bare din jeg har møtt mener jeg. Den lemansblå som nå er krasjet var på Rudskogen på vårtreffet, og så hadde Stian Sørlie en 123d som tilhørte bmw på våler i høst. Ellers har jeg sett en 118 cab ved et par anledninger. Biler som står hos forhandler til utstilling teller jeg ikke, mange av de er vel på finn og.. Går det mange i Trøndelag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Det er en komplett ny bakpotte.:) Vurderte Hartge løsningen jeg og, men synes det virker litt hjemmemekk ut å erstatte potten med et rør.. Med denne er det jo og tuv papirer om noen skulle slå seg vrang.:) Lett og bytte tilbake er det jo og, siden denne nå bare er skrudd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er litt endret, men det er minimalt. Du hører turboen litt bedre ved hard belastning om du virkelig hører etter.. På tomgang er den helt stille. (Kaklingen er jo der.:P)

Det er jo ikke mye å vurdere, bare slå til! Meget fornøyd jeg ivertfall.:) Om du byr høyt nok så kan jeg jo vurdere salg av min og.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...