hagenisse Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ang bøttestol på en side, så er det uaktuellt da det skal se bra ut og. Kjøper for så vidt det argumentet, men da blir det jo (bombe..) dobbelt så dyrt. Jeg ender nok på en bøttestol selv, får unnskylde meg med at ingen ordentlige biler har to like stoler; sjåfør og kartleser er neppe samme størrelse. R-dekk er for pyser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 hehe. Ingenting er bestemt her heller, og meningene endrer seg jevnlig. Hvorfor mener du R-dekk er for pyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Om noen har noen lette RETTE 17" felger til kurrant pris er jeg interessert forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvorfor mener du R-dekk er for pyser? Det gir for mye grep og da kjører folk i fra tøffinger som kjører på sklidekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nydelig bil Endre.. Du fikk ihvertfall en til å få lyst på blå 1-serie gitt. Men, den blir nok for liten for oss dessverre. Hagenisse: du er en liten raring du.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fått deg tråd her inne du også nå Endre, så den ikke før nå. Knall fin bil du har. Liker godt det karosseriet der og den blå fargen du har. Går utrolig bra og må jeg si. Overrasket etter sett denne i action både på autoslalom gardermoen og vålerbanen Harman Kardon systemet ditt passet godt inn. Trodde den kontrollknappen først var orginal jeg, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hehe, ja jeg måtte nesten det jeg og. Ble det til at du handlet tilsvarende navi dil din bil og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nydelig bil Endre.. Du fikk ihvertfall en til å få lyst på blå 1-serie gitt. Men, den blir nok for liten for oss dessverre. Hagenisse: du er en liten raring du.. hehe. Takk for det. Godt fornøyd med den selv ivertfall. Det er jo ikke noen familiebil (selv om jeg har isofix rundt om) så jeg skjønner den. Jeg kjører skjelden mer enn to i bilen uansett, så for meg er bilen stor nok ivertfall. Ikke noe trangere her enn i mine foregående 3serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nei, fant ikke helt råd til det denne gangen så ble garmin til halve prisen. Kansje seinere en gang blir det HK. Så ut til være skikkelig digg å kjøre inn filmer etc.. da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe, ¨ja navi biten er sikkert like bra i Garmin enheten. Video saken funker greit den, men det er ytterst skjelden man egentlig har bruk for den om man ikke tar mye ferger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ja flott bil du har Endre...fekk ikke studert den innvendig da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takk for praten.. Utrolig fin bil du har Så litt frekkere ut med senking.. Har du link til siden der du kjøpte pærene til AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takk for praten ja. Jeg kjøpte de hos www.jlevi.com. De endestussene dine hadde og gjort seg bra på min og altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Aha! Flere E82 eiere! Noen som vet hvor mange som er solgt Norge? finnes det noe annet enn 120d? Foresten en skikkelig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg falt for 1-serie coupe ved første øyekast! Lekker bil tvers igjennom og din var skikkelig flott Hvordan funker den med dieselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå