Rogern Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1951178 Dette er sistepris eller kompispris, kall det hva du vill. Jeg kaller det ett kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 ikke for å være frekk, men syns ikke en ombygd er verdt så tett oppunder en org med tanke på skadene som er på den.. så 130 kan jeg by. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Sorry mac, 145.000 for en GODKJENT ombygd coupe er det ikke ofte du ser. Skaden er ikke rare greiene, ellers er bilen fantastisk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kan ikke skjønne at du ikke har solgt denne til nå. Hadde jeg vært i markedet for denne, evnt sett den når jeg kjøpte bil sist ville jeg absolutt sett på denne! Kanonflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Turbo Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 som sagt så er denne veldig aktuell om du har den når jeg har fått bremset og solgt cosworthen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Flott bil, kan ikke skjønne at denne ikke er solgt enda! Sleng den i garasjen, og vent 4-5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kråkebolle Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 hva sier du med bytte i mercedes 190e 2.5-16v Evolution 1 bil http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1937720 her er og alt godkjent i vogn kort inkludert felger og alt av evo under stell samt motor og driverk... bare en ide, vet ikke om dere liker disse bilene, jeg har vertfall en liten lidenskap til merce og bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Du har ikke vurdert finn.no da? av egen erfaring så er kundemassen og responsen mye mer seriøs enn autodb. Jeg hadde ihvertfall visst hvor jeg skulle lagt M3'en min ut for salg... du vil faktisk bli blandt de E36 M3'ene som ligger minst i pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Du har ikke vurdert finn.no da? av egen erfaring så er kundemassen og responsen mye mer seriøs enn autodb. Jeg hadde ihvertfall visst hvor jeg skulle lagt M3'en min ut for salg... du vil faktisk bli blandt de E36 M3'ene som ligger minst i pris... Har vurdert det for det er faktisk folk som sier de skal ha den konstant. Noen sier de har lån i boks, men dagen før de skal komme får jeg melding om at de ikke fikk lån. Har ikke pengemangel og nå ble jo dollarn dyr igjen da jeg hadde en plan om å handle bil fra usa. Kommer til å savne bilen til sommeren igjen hvis jeg selger tenker jeg. kråkebolle: Pen bil! Har eid denne en rieger evo 3 med 2,3 16v Er nok blitt bitt litt for hardt av bmw basillen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 ja. som sagt, har du tenkt å selge; legg den på finn. Har du en M3 som du har hvor folk kan gjøre et KUPP! så må du nok nesten regne med å få alle dagdrømmerene på et brett... Det er bare å banke i bordet og si på trøndervis; "første mannj me penganj, får biln!" Men, ser jo også at du ikke helt vil kvitte deg med den heller. og det er jo veldig forståelig. Mitt tips; ikke sitt på gjerdet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 glemte du og bytte speil på den når du bygde den om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Bilen mangler skjørt, speil og lister fra m3. Dette kan følge med mot ett lite tilegg(ikke lakkert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kråkebolle Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 he he skjønner:) men jeg setter min til lagring nå nestee måned, men biller har jeg til neste år kansje den kommer på salg da og men da er feil blitt utbedret. og har hatt flere som har gjort det slik du sier sier de har fått lån og så sier de etterpå at de ikke kan kjøpe. men lyke til da med salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg