Gå til innhold

Bmw e36m3 solgt

Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke for å være frekk, men syns ikke en ombygd er verdt så tett oppunder en org med tanke på skadene som er på den.. så 130 kan jeg by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Du har ikke vurdert finn.no da? av egen erfaring så er kundemassen og responsen mye mer seriøs enn autodb. Jeg hadde ihvertfall visst hvor jeg skulle lagt M3'en min ut for salg... du vil faktisk bli blandt de E36 M3'ene som ligger minst i pris...

Har vurdert det for det er faktisk folk som sier de skal ha den konstant. Noen sier de har lån i boks, men dagen før de skal komme får jeg melding om at de ikke fikk lån.

Har ikke pengemangel og nå ble jo dollarn dyr igjen da jeg hadde en plan om å handle bil fra usa. Kommer til å savne bilen til sommeren igjen hvis jeg selger tenker jeg.

kråkebolle: Pen bil! Har eid denne en rieger evo 3 med 2,3 16v

1565713-bilde2-img_0560.jpg

Er nok blitt bitt litt for hardt av bmw basillen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. som sagt, har du tenkt å selge; legg den på finn.

Har du en M3 som du har hvor folk kan gjøre et KUPP! så må du nok nesten regne med å få alle dagdrømmerene på et brett...

Det er bare å banke i bordet og si på trøndervis; "første mannj me penganj, får biln!"

Men, ser jo også at du ikke helt vil kvitte deg med den heller. og det er jo veldig forståelig.

Mitt tips; ikke sitt på gjerdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he skjønner:) men jeg setter min til lagring nå nestee måned, men biller har jeg til neste år kansje den kommer på salg da og men da er feil blitt utbedret. og har hatt flere som har gjort det slik du sier sier de har fått lån og så sier de etterpå at de ikke kan kjøpe. men lyke til da med salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...