Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Litt flere bilder fra lørdagens pussing :)

Ble mye bedre uten det GT merket, her med nybehandlede lister

4oc8tsurdms6ucfh0pvz.jpg

Lånte en tepperenser forrige helg og det gjorde susen i bagasjerommet

(ser ikke så rent ut på bildet men)

flup1ttpyjbe97y3859w.jpg

To rene og pene bimmere

8on7joynhjt3d9xfmvv6.jpg

Har ellers handlet litt hos koed igjen, tre nye sidelister, mye småtteri av plast, klips til sidelistene (kan man vel aldri ha nok av), flere orginale hjulbolter (klarte å bestille for få) og ny pedalgummi på brems og clutch.

Kommer til og skifte ut alle sidelistene da de er lakkerte, men de på dørene er noe dyrere så de må vente litt. Når det fra koed kommer vil alle listene minus de på dørene være i orginal utførelse (altså ulakkerte) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble de ikke biligere og kjøpe alle som et sett en å kjøpe en og en?

Jo, om jeg hadde skullet bytte alle 6 delene, men hadde en ny fra før og da gikk det ikke langt fra opp i opp. Og siden jeg har litt begrenset lommebok denne måneden så ble det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare bedre og bedre denne :)

Håper det :)

Håper å få byttet til orginale hovedlykter innen helgen med lånke/GS.

Skal også hente spoileren med riserne (klossene) fra lakkering nå til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!!

Altid hyggelig å høre :)

Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!!

Altid hyggelig å høre :)

Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også ;)

Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!!

Altid hyggelig å høre :)

Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også ;)

Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =)

Tenkte å godsnakke med jon///M her inne mtp bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!!

Altid hyggelig å høre :)

Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også ;)

Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =)

Tenkte å godsnakke med jon///M her inne mtp bilder ;)

hehe, bare rop ut når du vil ta en liten photoshot. så skal jeg altids komme luskende med kameraet:P så skal vi se om vi kan få noen brukbare bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli faretruende bra nå ole!

Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på :sly:

Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal".

Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli faretruende bra nå ole!

Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på :sly:

Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal".

Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første :P

nei nei... tenkte bare at dette blir tøft :-) hehe... men joa, du kan nok regne med litt merker i en skjerm, og kanksje noen flate dekk hvis du rapper en price foran nesa på meg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...