Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Litt flere bilder fra lørdagens pussing Ble mye bedre uten det GT merket, her med nybehandlede lister Lånte en tepperenser forrige helg og det gjorde susen i bagasjerommet (ser ikke så rent ut på bildet men) To rene og pene bimmere Har ellers handlet litt hos koed igjen, tre nye sidelister, mye småtteri av plast, klips til sidelistene (kan man vel aldri ha nok av), flere orginale hjulbolter (klarte å bestille for få) og ny pedalgummi på brems og clutch. Kommer til og skifte ut alle sidelistene da de er lakkerte, men de på dørene er noe dyrere så de må vente litt. Når det fra koed kommer vil alle listene minus de på dørene være i orginal utførelse (altså ulakkerte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ble de ikke biligere og kjøpe alle som et sett en å kjøpe en og en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Det ble rett og slett riktig med GT felgene! Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ble de ikke biligere og kjøpe alle som et sett en å kjøpe en og en? Jo, om jeg hadde skullet bytte alle 6 delene, men hadde en ny fra før og da gikk det ikke langt fra opp i opp. Og siden jeg har litt begrenset lommebok denne måneden så ble det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Det ble rett og slett riktig med GT felgene! Nydelig bil:) Takk Eirik Ja det ble en helt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Blir bare bedre og bedre denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Blir bare bedre og bedre denne Håper det Håper å få byttet til orginale hovedlykter innen helgen med lånke/GS. Skal også hente spoileren med riserne (klossene) fra lakkering nå til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!! Altid hyggelig å høre Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!! Altid hyggelig å høre Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!! Altid hyggelig å høre Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =) Tenkte å godsnakke med jon///M her inne mtp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Her er det morro å følge med =) Nydelig bil!! Altid hyggelig å høre Vet det er dårlig kvalitet på stort sett alle bildene jeg legger ut, håper å få gjort noe med det også Når du har fått på nye lykter fremme og slikt så får du ta skikkelig photoshoot av bilen din. Det fortjener den virkelig =) Tenkte å godsnakke med jon///M her inne mtp bilder hehe, bare rop ut når du vil ta en liten photoshot. så skal jeg altids komme luskende med kameraet:P så skal vi se om vi kan få noen brukbare bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal". Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal". Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første nei nei... tenkte bare at dette blir tøft hehe... men joa, du kan nok regne med litt merker i en skjerm, og kanksje noen flate dekk hvis du rapper en price foran nesa på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå