Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til du får på skilt, for ser på de siste bildene der du ikke har den stygge røde lappen foran at bilen blir mye penere :)

Ja vi tok av prøveskiltet under den siste photoshooten :)

Bra bildene faller i smak :) ( Jon begynner å bli skikkelig go med kameraet :) )

Se samtidig for deg orginale lykter og orginal (preface) front med orginale preface nyrer. (Da dette kommer snart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lurt med meg jon///M ut på en aldri så liten photo trip i kveld :)

Jon hade lyst til og prøve noe nytt og det skal bli morro å se bilder etter hvert som han legger ut.

Her er derimot noen jeg tok av jon "in action".

Touring er rett å slett skapt for den kreative fotograf :D

il6hbrjxxc82thm02n7q.jpg

h5z7g7r5e69eohmjjaw9.jpg

Det der så jo lurt ut , hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj! ;-)

:lol:

Men nå som jeg ser på det, panser isolasjonen MÅ vaskes ;)

varjo det jeg snakket om :roll: hehe

jeg må nok fp tak i den isolasjonen jeg... har ikke den... men kult med blank bil under panseret også :-P heeh

Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte meg en tur i dag fra sentrum her i Verdal opp til svenske grensa og tilbake, en tur på ca 10-11 mil. Ikke den lengste turen akkurat, men pga rødskiltene måtte jeg holde meg innenfor Verdal kommune.

Grunnen til valg av den veien var enkelt å greit lite folk/trafikk, skjønn natur og ikke minst en fin kombinasjon av masse :!: svinger med noen korte fin langstrekker innimellom.

Dette ga annledning til litt aktiv kjøring :D

Veien snor seg langs elver og fjellskrenter noen som gir en fantastisk kjøreopplevelse.

Tror ikke jeg har kost meg sånn på biltur på lenge, kjørte alene men smilte allikevel av ren glede fra øre til øre fra jeg forlot sentrum til jeg kom tilbake igjen.

Kan vel mest passende beskrives slik som morteym avsluttet ett innleg i sin tråd etter en lang kjøretur med sin Hartge M3 CSL:

Har mest lyst til å gå ut å sette meg i bilen å kjøre mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde flyttet inn i bilen hvis jeg var deg :lol:

Ble da en lik tur (sentrum til svenske grensa) på søndag også :D

Enda mer morro på søndag enn lørdag, hadde jo veien litt mer ferskt i minnet ;)

Godt fornøyd med helgen sånn sett, fikk kjørt ganske mye (over 20mil med litt aktiv kjøring). Men nå blir det nok noen uker til neste gang med prøveskilt. Kan ikke komme på trafikkstasjonen hver helg heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du skal til våler i september? vi får møtes da... så kan æ beskue bil`n din...

er litt spent når jeg hører så mye bra om den :-)

kan ikek til rudskogen i juni desverre, da det blir 70års fst for min bestefar :-( men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du skal til våler i september? vi får møtes da... så kan æ beskue bil`n din...

er litt spent når jeg hører så mye bra om den :-)

kan ikek til rudskogen i juni desverre, da det blir 70års fst for min bestefar :-( men men

Nå er det ikke alt det bra de andre sier jeg er helt enig i da, mulig jeg er for pirkete. Men ikke ha for høye forhåpninger, for en Tommy-GT nr2 er det så langt ifra.

Kommer ikke på rudskogen jeg heller så det går bra :P

Ikke sikkert det blir Våler heller men skal prøve.

Om det blir Våler så treffes vi nok helt sikkert, kanskje burde vi gå sammen om å avgi Tommy ett besøk, kunne gjerne tenkt meg å treffe ham selv om han har lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alt det bra de andre sier jeg er helt enig i da, mulig jeg er for pirkete. Men ikke ha for høye forhåpninger, for en Tommy-GT nr2 er det så langt ifra.

Kommer ikke på rudskogen jeg heller så det går bra :P

Ikke sikkert det blir Våler heller men skal prøve.

Om det blir Våler så treffes vi nok helt sikkert, kanskje burde vi gå sammen om å avgi Tommy ett besøk, kunne gjerne tenkt meg å treffe ham selv om han har lyst :)

heheh... kjenner igjen den da :-P men uansett... så lenge bilen gir et fint førsteinntrykk, så er det somegel det som teller ;-)

nei, da passet det jo bra ^^ hehe...

jeg skal til tommy på lørdag... skal ta med speilrefleksen og knipse noen bilder som minne ^^ hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...