Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. 150hk er vell ikke så mye å rutte me da men.. sikkert skøy nårn har over 200 under pansre... :)

Kan love deg at det er gøy uansett. Hadde det kjempegøy i en E46 318i første gang jeg kjørte på bane. :wink:

Blir vel dårlig med banekjøring med den plasthora jeg har nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere var iallefall heldig med været der enn hva det var her hjemme i verdal, plaskregnet i hele dag...

Ja været var ikke så værst, begynte å komme noen små dråper på frøya også like før vi dro hjem, men på tur hjem kom regnet for fult å varte stort sett hele turen hjem.

Kommer det skilter snart da? :P

Blir nok ikke i år, BMW Norge har fått papirene mine så mangler bare å betale så har jeg papirene for godkjenning.

Etter det er det firhjulskontroll og etter det står førstegangskontroll for tur.

Så står betaling av engangs avg for tur :P

Knall Ole ;) Akkurat der bilen hører hjemme..

Selv om bilen ikke hadde bra nok dekk, banen var kort uten at den kunne få strekt på beina og at det nok er en del slitne foringer i understellet så merkes det at den liker seg godt på banen :)

Men samtidig har den all den komfort som trengs til vanlig kjøring og jeg syns faktisk den er mer komfortabel å kjøre langt med enn e36 325i jeg hadde før. Bedre seter med bedre støtte, AC og bedre kjøre egenskaper (liker litt aktiv kjøring på øde veier) :)

morro! håper du har bytta dekk etter du kjøpte de av lunde!?

hvis ikke så skjønner jeg hvorfor, hehe

Har byttet dekk ja, helt nye Toyo T1-R, meget gode til hverdags bruk, men på bane derimot var de ikke bra nok desverre. de hadde ikke bra nok feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det hadde noe å si, bilen må vel vises på Biltilsynet, så betale engangsavgift, få skilter og så tut og kjør? Aldri hørt om at man må ha papirer fra BMW Norge for å regge en importbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det hadde noe å si, bilen må vel vises på Biltilsynet, så betale engangsavgift, få skilter og så tut og kjør? Aldri hørt om at man må ha papirer fra BMW Norge for å regge en importbil..

De fremskaffer TUV dokument, som man må ha på eldre biler som ikke er E merket, når de skal registreres i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det hadde noe å si, bilen må vel vises på Biltilsynet, så betale engangsavgift, få skilter og så tut og kjør? Aldri hørt om at man må ha papirer fra BMW Norge for å regge en importbil..

Som Tommy sier så må man ha det på biler som ikke er E-merket.

Og M3 GT ble aldri solgt ny ( * ) utenfor Tyskland og er derfor ikke E-merket/forhåndsgodkjent. Men det er bare å kontakte BMW Norge, oppgi understellsnr, vente en uke eller to, betale 2000kr og få papirene som trengs :)

( * ) - Det ble jo forsåvidt solgt "nye" GT'er utefor tyskland også, deriblandt M3 GT Individual (de 50stk høyrestyrte for England).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...