Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Har fundert litt på å bygge om fra manuell til elektronisk AC. Elektronisk ser jo mye bedre ut. MEN så føler jeg det blir litt feil også da det aldri ble levert på GT og det derfor vil bli litt "uorginalt".

Hva tror folket?

Manuell

k6x2d5a3ivve2jcy6sq0.jpg

Elektronisk

zlm64ril7lt22lseefbw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det er vel litt ombygging av el.anlegg som skal til er det ikke, så å beholde den gamle er ikke det som bekymrer meg.

Eneste som stopper meg fra å gjøre det er orginaliteten i bilen.

Ikke at min bil er det beste utgangspunktet mtp mint-condition-orginalitet men er man litt inne på e36 vet man at digital klima kom i ca 96, og GT kom kun i 95 = ikke orginalt. Og jo mer på u-org lista jo mindre GT, eller ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir ikke som AE :P

Det er jo orginalt fra bmw og det er jo orginalt på e36.

Understellet er jo vanskelig å holde orginalt siden GT-fjærene ikke lages lengre :P men planen er jo å oppgradere mer av det, bilstein dempere f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den være som den er, å bruk pengene på noe annet.

Hehe, tror ikke det blir noe problem :P Har en lang liste over ting som må skaffes før jeg blir fornøyd. Men tenkte jeg måtte lufte idè'en.

Har fundert på hva jeg skal gjøre med spiller i den, fikk man orginale cd spillere fra bmw? regner med teknologien i dem er gameldags men en orginal vil passe inn mye bedre enn u-orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva Gt'ene ble levert med, men cd-spillere fra bmw fikk man i 95 ja(hvertfall i 2 utgaver?). Min kom f.eks med cd-veksler med 6cder. Hvordan teknologien er har jeg ikke helt kompetanse til å bedømme :? De fungerer helt greit til normal bruk, med orginale høytalere iallefall :) Jeg er selv ute etter en ny cd-veksler for å sette inn igjen det orginale. Litt spent om den orginale forsterkeren i bagasjen fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut, vil ikke ha cd veksler (unødvendig vekt) men kunne gjerne tenkt meg en orginal bmw cd spiller mye for utseende. skal sette inn noen gode høytalere i de orginale høytaler rommene men thats it, kommer aldri noe "anlegg" i denne i mitt eie så så lenge den leser vanlig cd plate og gir grei lyd er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...