tmice Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Noen som har sett dette før? Se over sideblinkene....
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er vel sånn ettermonterings greier fra torshov. lissom m3 grill sak
Dirty Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 stygt er det iallefall . men er nok som s.arnesen sier. fysj
tmice Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 er vel sånn ettermonterings greier fra torshov. lissom m3 grill sak Oki, så jo helt fantastisk ut
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Sett det der på altfor mange BMWer, spesielt E36 og E39. Selges på bilxtra til 96,-, gjerne sammen med krom pyntelister til 210,- og "senkesett" til hele 59,-.
316 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Dette er et lufteinntak, det er helt nødvendig da du har en så stor motor.
tmice Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Dette er et lufteinntak, det er helt nødvendig da du har en så stor motor. Ja det er jo en 523 :)
MortenK Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Skjønner ikke at folk gidder å skjære ett hull i skjermen sin for å sette på en bit plast som ikke har noen funksjon og er stygg
316 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Skjønner ikke at folk gidder å skjære ett hull i skjermen sin for å sette på en bit plast som ikke har noen funksjon og er stygg Dette er plug and play, baby! Ikke noe hull, bare et klistremerke. Etter du har satt det på går bilen din opp til 20% bedre.
MortenK Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 haha 20% bedre? ja da må jeg nok ha med ett par av dem
BRIO Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 20% Det er jo akurat det jeg er på jakt etter Mener det var en e39 med ferist på panseret jeg så her i Bergen i går. Lurer på hvor mye det gir ekstra. 50% Eller kanskje det bare er for å hindre kuene i å gå over panseret
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Monterte nettopp dette på min 323. Hvis du setter de på panseret kan du være heldig å få ned bensinforbruket med 33%. Effekt øker selvsagt. Dette merker du på høye hastigheter siden bilen får masse kaldluft rett ned på motoren. Disse limer du på, men siden limet har en penetrerende funksjon ved kontakt med luft slipper man masse jobb med å kutte i blekket. Dette er entusiastens godbit hva angår utseende og prestasjoner. Anbefalles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå