T_A_L Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 ja bynner å ligne noe:) hvor store er felgene da?? å er det bra dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 16" 2 av dekkene er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 jeg tenket for hele bilen jeg da.. og hvor står denne bilen... ahhh folk kan jo skrive hvor de kommer fra i profilene........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 jeg tenket for hele bilen jeg da.. og hvor står denne bilen... ahhh folk kan jo skrive hvor de kommer fra i profilene........ Vik i sogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 5000 for hele bilen, er ett bud men neitakk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Ja Ja så du hvet ikke enda du skal fikse opp bilen eller selge den!!! jeg var i kontakt med deg for noen uker siden på tlf men da synes jeg du var litt stiv på priden på bilen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 åå? hmm, husker ikke helt jeg... men har vertfall bud på 15 000 uten styling og felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Send meg bildene du har, på mail. Steam_stefan@hotmail.com takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 da er bildene sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg