Nytern Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hei! Står på statoil nå og tenkte etterfylle litt frostvæske. Skal denne bilen ha noe spesiell væske?
tmice Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Bare å se at du får samme farge på væsken du har, på den nye også... ellers er det vel ikke noe spes...
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Da BMW bruker grønn væske kan du trygt kjøpe grønn eller blå. Motoren min er full av "Mitsubishi"-kjølevæske. (får den gratis)
Nytern Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Takk for svar! Da ble det blå fra statoil. Tror vannpumpe er iferd med å legge inn skovlene
Steffan C Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Tror vannpumpe er iferd med å legge inn skovlene Da bestiller du ny pumpe & termostat hos KOED. Så er alt tipp topp før den herlige vintersesongen .
Nytern Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 DONE! Da blir det ny vannpumpe, termostat og en skikkelig riv&røsk i forstillingsession på Fredag. Takk for tips om å bytte termostat samtidig, smart! Har en litt ekkel raklelyd fra vannpumpeområdet pluss at det har forsvunnet litt vann i det siste. Håper pumpa er den skyldige part her
nimitz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Du får prøv og dra i peilepinnen og se om det er noen vannpærler.
Nytern Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Hehe, jeg har sjekka og dobbelsjekka, trippelsjekka, ehh quattrosjekka Hadde bilen på verksted i dag, de lekte leger og lyttet seg frem til at lyden kom av et gåent lager i vannpumpa. Der det forsvinner litt vann og forhåpentligvis. Ingen vannperler på peilepinnen, ikke majones i frostvæska. Har et litt tynt brunaktig lag under oljepåfyllingslokket men det er visst ikke noe å bekymre seg for.. Jeg har aldri _ikke_ vært bekymra for noe i mitt 7år lange bilhold med rundt 30 biler på samvittigheten. Alltid ett eller annet som gnager meg samme hva jeg kjører I livet generelt er jeg ganske laidback så jeg troooor jeg kan selvdiagnosere meg selv til å lide av automobilnevrose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå