JulianS Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 har coiler ja:) Snakker vi to panamakanaler eller en tokanals forsterker? trur ikke jeg trenger noe sånt... hva tenkte du å bytte i den havarerte motoren da?
JulianS Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Reset: gidder ikke å selge de fjærbeina i deler.... da beholder jeg dem heller...
Yngvejos Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Har du bilstein sprint både framme og bak? Pris?
JulianS Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 bakdemperene er solgt desverre...
bjaa Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg tenkte på kammene Ja er snakk om en TOkanaler hehe.. Anlegget har en nypris på 4800 kroner på tilbud, på dynabel.no .. Hehe, bare til opplysning
JulianS Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 har ikke noe kjempeehov for mer anlegg egentlig
JulianS Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Har FEM iS motorer som er defekte kan selges hele, delvis hele eller i deler... si ifra jeg har det meste fortsatt ingen som har overført penger for kammer eller ecu, KOM MED BUD folkens
dolla87 Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Nå vet ikke jeg helt åssen type kammer som sitter i min is-motor men kunne egentlig tenkt meg den hjernen jeg? hmm.. hvis ikke det blir for mye styr rundt det å justere den etter de igjen å slik.. ;/ så mæ eventuelt få sjekka hvilke kammer jeg har
JulianS Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 både kammer og hjernen er solgt:) det normann gjorde med den er at han brukte dataene på disse kammene når han omprogramerte den... Men har fortsatt masse motordeler:) Blokker, grenrør, innsug osv. De toppene jeg har som er hele holder jeg litt på intill videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå