Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Mishandling av en stakkars bmw syns nå jeg http://www.hadeland.net/lokale_bildeser ... 832741.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hørte jeg midtlivskrise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Også balltre i bagasjen i samme farge som bilen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jøss, bor han på bygda her altså? Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Dødla rå bestefar det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Gjør visst det hehe.. har sett den pakiss tralla kjøre noen runder i gran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Noe sier meg at mannen nettopp er "sluppet løs" fra kona og lever livet han skulle gjort for 20 år siden. Uansett...latterlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 noen som er sjalu her eller? var jo strøken bil... synes den var fin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Likte at han i tillegg var lamabonda av alt.. Tror ikke det er så mange som er sjalu. Dette er bare ikke pent. Alt for mye dilldall. Smaken er ikke alltid som baken. Av og til er den bare dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50turbo Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 jaja..så mye dilldall var det ikke da..i forhold til mange andre bimmers som går rundt i landet... lambo er fint synes jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Lignet litt på den som var innom vårmønstringa på Valle hovin 08 med kjapt overblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 ser ihvertfall rimelig gjennomført ut, sikkert vært brukt endel timer på den der! Bilen faller ikke i smak hos meg heller. Einar bør forkule sittestillingen sin ihvertfall, med DEB bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Var lite pen, men gjennomført var den. Høyden var det vel heller egentlig ikke så mye å si noe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke det verste "lexusbygget" jeg har sett da.. Men mannen har jo Lamaer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå