Gå til innhold

Her har vi en stolt bileier fra Hadeland :P

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du helt fjern eller?

Har du sett MIN bil kanskje? Nei da tror jeg du skal ta deg en kikk i prosjekttråden under, samt se på pokallista på BMWCCN Våler.. Samt spalteplass? Bilen er avbildet

Åssen i h***** fikk du det ut av teksten min? Ser ikke du også poenget med å kreditere ungdommen for arbeidet de gjør? Er MASSER av slike biler rundt om i Norges land.. Dersom de kunne fått litt spalteplass i respektable lokalaviser rundt om hadde kanskje den generelle bilinteressen vært større.. Etter vårmønstringen her oppe i vår, hadde jeg flere som var borte å lurte på løsninger, hvor mye det hadde kosta, så på dekk og felger og viste generelt stoooor interesse for bilen.. Mange av disse var av den eldre garde.. Utenfor butikken jeg jobber i ser jeg stadig pensjonister oppe i åra som studerer bilen.. Og noenganger er det voksne som tar bilder..

Dersom flere av byggene som ungdom bygger kunne fått litt sårt tiltrengt spalteplass og at bygger kunne fått litt kreditt for arbeidet han har lagt ned i bilen, så kanskje de ikke hadde blitt sett stygt på neste gang de cruiset gjennom sentrum en lørdags formiddag, og stemplet som en helt vanlig grisekjører..

Er jo en kjent sak, at de som legger mest penger i bilen sin, kjører penest.. Jeg har hvertfall ikke lyst til å rive alt av igjen på første fartsdump eller hull i veien..

Kvil tastaturrunkinga, dramaqueen. :roll: Er enig i mye av det du skriver, og at bilen din er mye mer smakfull, enn den søppelbilen i artikkelen. MEN..

..litt av greia er vell at slike biler ofte er eid av ungdommer, og er derfor "for vanlig", men da en gammal gubbe har en bil som ser slik ut, er heller sjeldent.

Oki.. Skjønner.. Så hvis jeg hadde eid en veteranbil så er det faktisk verdt en spalteplass? Eller er det derimot ekstra sjarm med en gammel kall som kjøpte bilen till bestefaren sin og har pussa den opp igjen.. :P

Skjønner hvor du vil hen, men hvis poenget var å gi han spalteplass fordi han er gammel og eier en ungdomsbil, da burde det gå vel varmt i alle redaksjoner hele tiden.. Har sett værre tilfeller av overgangsalderen enn det der for å si det slik.. Hvis poenget var å vise en gammel mann med ungdomsbil så er det faktisk en ganske slem form for journalistikk..

Hele poenget mitt med tråden ovenfor var ikke å fremheve min bil, men at når noen påstår jeg er sjalu på den bilen, eventuelt for at han har blitt intervjuet i en lokalavis, da lurer jeg på om det er helt svart for vedkommende foran der? :D ærlig talt.. Får da være grenser hva folk beskylder andre for å være sjalu for.. Kom heller med ett saklig svar på på innlegget mitt om at jeg mener ungdom fortjener den spalteplassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier ikke jeg at alle gammle gubber som eier en ungdomslig bil er interssangt, men den karen tolker jeg som en liten nutcase.. lamafarm?

Anyways.. slike biler som i artikkelen er nok mer populære blandt vanlige folk/randoms, derimot entusiaster flest, synes slike påfunn horrible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidene forandrer seg, skal ikke langt tilbake i tid da samtlige av "bilinteresserte" folk likte slik styling? Fyren kommer jo bare litt for sent for at dere synes bilen ser helt sjef ut!

Bilen er etter mitt syn noe av det styggeste jeg har sett. ALT er feil med den bilen, bare det at det er en E36 cab gjør at jeg blir kvalm.

Som folk liker å si det, "blir som å sminke en (-homo)gris"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mente jeg du BreitBau var sjalu på spalteplassen gammeln fikk. Nå gir vel 90% av norges befolkning faen i hvor mye rånere bruker på plast limt på bilen. Men når en 50år gammel lamabonde limer på plast på en BMW Cab, er jo det litt spesielt.

Leste hele den reportasjen jeg, hadde det stått en blostyla Honda CRX som en 18åring hadde styla, har jeg ikke lest mer enn overskrifta. Uansett hvor mange artikler det er i avisa, om plast på biler, så får du nok like mange stygge blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mente jeg du BreitBau var sjalu på spalteplassen gammeln fikk. Nå gir vel 90% av norges befolkning faen i hvor mye rånere bruker på plast limt på bilen. Men når en 50år gammel lamabonde limer på plast på en BMW Cab, er jo det litt spesielt.

Leste hele den reportasjen jeg, hadde det stått en blostyla Honda CRX som en 18åring hadde styla, har jeg ikke lest mer enn overskrifta. Uansett hvor mange artikler det er i avisa, om plast på biler, så får du nok like mange stygge blikk.

Det er noe spesielt med lokalaviser..

De fleste leser lokalaviser fra forside til bakside uansett hvor lite de har interessant det måtte være.. Som regel har du også noen å knytte personen til, noe som gjør det hele litt mer interessant..

Forøvrig synes jeg at dersom de har laget en artikkel om en 50 år gammel lamabonde som limer plast på en bmw og hele artikkelen er basert på at det er "spesielt", så er jeg litt undrende til om "spesielt" er med negativt eller positivt fortegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Er rimelig mange pakistanere som kjører rundt i oslo`s gater med lignende stuk på bilen. Er vel ikke noe galt i det vel?

Får beklage at jeg skreiv pakiss da,hvis det gikk inn på deg. Mente pakistaner.

Kan vel ikke benekte at det er mange pakistanere som elsker bmw cab, bling bling felger og masse chrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...