Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en dag så dro meg bilen min max det den kunne gå opptil ca. 230 km/h. Var litt redd for å dra den lenger, noen som har erfaring med å dra en e38 til sperra på 250 km/h? Ligger turtallet fryktelig høyt da? Og er det lett for at noe ryker? Eller tåler bilen det utmerket ettersom 250 er j oikke toppfart, den er jo bare el. sperret til dette.

Kan gjerne legge opp en video om dere vil se.

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Legger du ut en video her sender jeg den videre til onkel blå sammen med registrerings nummeret ditt.

Tørr jeg spørr hvorfor? Og det trenger jo ikke være i Norge, kunne jo vært på feks Autobahn

Skrevet

Legg den ut på youtube, å gi en link derfra istedet.. så slipper du bli meldt av visse her inne ;)

Dessuten er det ingen bevis på at det er deg som kjører hvis du filmer f.eks instrumentene, så uansett blir det ikke noe sak ut av dette.

Ligger nok av sånne filmer på youtube..

Skrevet
Legger du ut en video her sender jeg den videre til onkel blå sammen med registrerings nummeret ditt.

Ja, for du har vel aldri kjort over fartsgrensen?

Skrevet

Kan dere ikke bare drite i å prate svada som ikke er relevant med det trådstarter spurte om?

Til Trådstarter: Visst bilen din er i fin og frisk form, så går det helt fint å akse opp til toppfart. Du ser selv hvor mye turtall du har, å det er ikke skadelig før du ligger oppe på rødt i lengre perioder.

Bare pass på at du har plenty med ordentlig olje, samt kjølevann.

Skrevet

Svensk reg bil på svensk vei, kommer sikkert veldig langt med å anmelde det til norsk politi, og tror kansje ikke at svenske myndigheter hadde gjort så mye med en som akslererte til 230 km / h i en 120 grense. Legger den ut på youtube og lenker den om noen her ville se?

Skrevet

Jeps, legg ut :)

Slike biler er jo bygd for å holde høy fart på autobahn, den tåler mye mer en du tror :)

Skrevet

Det gjør jeg vel stort sett hver dag! Men hastigheter på godt over 200km/t på offentlige veier har lite til overs for. Har mistet et par kompiser grunnet høye hastigheter for noen år siden. Slike hastigheter hører bare til på lukket område og i kontrolerte former.

Skrevet

Leste om en på ppf som hadde en 92 m5 3.8 som dro bilen til fartsperra. Rett etterpå motorbremset han ned til "normal fart" og han skar alle stemplene antagli vis pga overoppheting.

Du har vell automat så det er vell da ikke noe problem. Dette var jo også en s-motor.

Aldri hørt om dette før så kan jo hende han var uheldig, men ville skrive det i tillfelle flere har tanker om å prøve dette.

Skrevet

Det gjør jeg vel stort sett hver dag! Men hastigheter på godt over 200km/t på offentlige veier har lite til overs for. Har mistet et par kompiser grunnet høye hastigheter for noen år siden. Slike hastigheter hører bare til på lukket område og i kontrolerte former.

Men synes du det er veldig uforsvarlig å dra bilen 0 - 230 km/ og deretter bremse ned igjen med en gang på en trafikkfri 4 felts vei i bra vær som det er 120 grense på. Jeg kjører ikke uforsvarlig, jeg testet bilen, og det tror jeg de fleste andre er enig i at ikke er så fryktelig uforsvarlig. Er verre om det er mye trafikk, eller dårlig vei da man setter andres liv i fare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...