Tommy Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Da var bilen hjemme, å her er et bilde etter en kjapp vask. Bilen var oppfylte alle forventninger, å den er "som ny". Det blir nok litt pussing på denne også (les under) Skal få lagt ut noen flere bilder nermere helgen, etter at jeg har fått tatt en grundigere vask.
Springsteen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Ingen tvil om at den har fått et godt hjem
Astri Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Gratulerer med flott bil. Bare elsker den garasjen din eg.
Stian Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Du har vert i Årdal ja Tommy. Kompis på tangen som har hatt den der ja. Gratulera med ein enormt strøken bil. Er det din gammle GT som står på konghelle?
Tommy Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Du har vert i Årdal ja Tommy. Kompis på tangen som har hatt den der ja.Gratulera med ein enormt strøken bil. Er det din gammle GT som står på konghelle? Nei, min gamle GT går i Stavanger.
Springsteen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 #191 som står der etter deres annonse. Tommy's var #133?
Hyggmaister Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Bilen så flott-flott ut Tommy! Synes også garasjen din er utrolig kul, og absolutt en inspirasjon for en fremtidig min garasje
///MPower Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 så strøken ut ny vinterdvale tråd på gang no da. likte den forrige. pøs på med masse bilder
E28 Power Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Gratulerer med grom bil Tommy men er det ikke skilt på bilen nå eller?
Tommy Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Gratulerer med grom bil Tommy men er det ikke skilt på bilen nå eller? Nei, den er kun momset inn i landet, så det er ca 75000.- i engangsavgift å betale. Men nå er det vinter snart, så bilen blir ståendes inne allikevel, så jeg trenger ikke skiltene før til våren.
larserso Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Snadder! Den var nydelig! En ting slår meg når jeg ser bildet ditt: Flytte fra Oslo og få seg skikkelig garasje og morrobil... Ser jo helt vill ut den garasjen.
speedyracing Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 gratis med strøken feit bil ikke så værst den garasjen heller hehe
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer med utrolig pen bil! Den har jo vertfall kommet i garasjen til rette mannen!
Orjan Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Utrolig flott M3 som uten tvil har havnet i de rette hender!! - gleder meg til vinterdvale-tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå