Dr_S Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Ser du har lagt den på finn... Skal du selge den seriøst? =)
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 skal du selge den fine m3 ? Nei, han laget en salgsannonse fordi han kjeda seg...
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Du har vel kone du tommy? I såfall lukter det unge lang vei, og at han har kommet over noe annet spesielt.. Skal litt til å overgå S3en da men.. Edit: Forventer å se tommy på døra mi i morgen med en "betydelig bunke penger" som han selv skrev det da han solgte gten..
///Mysild Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Du har vel kone du tommy? I såfall lukter det unge lang vei, og at han har kommet over noe annet spesielt.. Skal litt til å overgå S3en da men..Edit: Forventer å se tommy på døra mi i morgen med en "betydelig bunke penger" som han selv skrev det da han solgte gten.. de har konebil 118d (premiert den også) så skjønner ikke hva som skjer... lukter litt merkebytte nå
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Ja er vanskelig å forestille seg noe råere enn den han har.. Skal du ha strøkne E46 M3er må du jo doble prisen.. Og skal du ha vanlig E36 M3 blir jo det ett steg ned..
Tommy Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Ja, bilen er til salgs, å grunnen er at jeg synes den rett å slett er "for strøken" til mitt bruk (banekjøring ol.) Jeg må ikke selge bilen, å jeg har en jentunge på snart 16, så barn er jeg ferdig med. Kona er kjempefornøyd med 1-eren, så sålenge hun får beholde den, så er hun fornøyd.
BreitBau Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Sluter aldri å bli sjokkert hvor gamle ungene til noen av dere er Jente på 16?! Du får ta deg som en kompliment på at du ikke ser så gammel ut Holy moses..
Hyggmaister Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Nydelig bil Tommy, nok en gang...Synd jeg ikke har grunkene som trengs Bilen er jo mer strøken under enn en gjennomsnittlig godt holdt BMW er ellers!!
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 hvilken retning går tankene angående ny godbil da
///Mysild Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Sluter aldri å bli sjokkert hvor gamle ungene til noen av dere er Jente på 16?! Du får ta deg som en kompliment på at du ikke ser så gammel ut Holy moses.. ja du sier noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå