Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du har vel kone du tommy? I såfall lukter det unge lang vei, og at han har kommet over noe annet spesielt.. Skal litt til å overgå S3en da men..

Edit: Forventer å se tommy på døra mi i morgen med en "betydelig bunke penger" som han selv skrev det da han solgte gten..

Skrevet
Du har vel kone du tommy? I såfall lukter det unge lang vei, og at han har kommet over noe annet spesielt.. Skal litt til å overgå S3en da men..

Edit: Forventer å se tommy på døra mi i morgen med en "betydelig bunke penger" som han selv skrev det da han solgte gten..

de har konebil ;-) 118d :-) (premiert den også) så skjønner ikke hva som skjer... lukter litt merkebytte nå :shock:

Skrevet

Ja er vanskelig å forestille seg noe råere enn den han har.. Skal du ha strøkne E46 M3er må du jo doble prisen.. Og skal du ha vanlig E36 M3 blir jo det ett steg ned..

Skrevet

Ja, bilen er til salgs, å grunnen er at jeg synes den rett å slett er "for strøken" til mitt bruk (banekjøring ol.) Jeg må ikke selge bilen, å jeg har en jentunge på snart 16, så barn er jeg ferdig med. Kona er kjempefornøyd med 1-eren, så sålenge hun får beholde den, så er hun fornøyd.

Skrevet

Sluter aldri å bli sjokkert hvor gamle ungene til noen av dere er :D Jente på 16?! Du får ta deg som en kompliment på at du ikke ser så gammel ut :D Holy moses.. :lol:

Skrevet
Sluter aldri å bli sjokkert hvor gamle ungene til noen av dere er :D Jente på 16?! Du får ta deg som en kompliment på at du ikke ser så gammel ut :D Holy moses.. :lol:

ja du sier noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...