Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

uff da, det så ikke bra ut. Nåværende eier har vel sikkert tenk til å rette det opp, så det blir nok bra igjen :)

Skrevet
ser ut som "ikke opprettholdt vikeplikt fra høyre skade" :-(

men kjipt...

Hørte noe rykter om en lastebil som brøyt seg utpå forkjørsvei i helga, og det kan se ut som gummimerker i fronten på bilen, men som sagt, vet ikke sikkert.

Skrevet

Se det ja, dette er en av grunnene for at jeg solgte bilen, for etter dette så er den ikke "original" lenger. Bilen hadde original lakk fra fabrikk, som var veldig velholdt, og jeg selv hadde lagt ned nesten 1 døgn i bare utvendig polering, for å få den bortimot 100%

Skrevet
Se det ja, dette er en av grunnene for at jeg solgte bilen, for etter dette så er den ikke "original" lenger. Bilen hadde original lakk fra fabrikk, som var veldig velholdt, og jeg selv hadde lagt ned nesten 1 døgn i bare utvendig polering, for å få den bortimot 100%

Kjedelig når sånt skjer ja, ser godt dette salgs argumentet ditt Tommy ;)

Skrevet

Kjedelig når sånt skjer ja, ser godt dette salgs argumentet ditt Tommy ;)

men uansett... tommy hadde jo ikke hatt den ut av garasjen på en vanlig dag ^^ hehe

Skrevet
Litt patetisk egentlig..

"Jeg blei rygga i av en bil, har derfor lakkert forskjerm og panser. Så nå er den bare verdt 100000kr, for nå er den ikke orginal lenger"

Ikke sånn ment, men "samlerverdien" vil nok synke litt.

Skrevet
Litt patetisk egentlig..

"Jeg blei rygga i av en bil, har derfor lakkert forskjerm og panser. Så nå er den bare verdt 100000kr, for nå er den ikke orginal lenger"

Ikke sånn ment, men "samlerverdien" vil nok synke litt.

Sånn ment ja - da missforsto jeg sånn i farta :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...