Spiff Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 er jo kjedelig og sånt skjer da, men må også være utrolig kjdelig og ha en bil som så fin at man ikke tør og bruke den tilfelle det skal skje et eller annet også
NEW Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Litt patetisk egentlig.. "Jeg blei rygga i av en bil, har derfor lakkert forskjerm og panser. Så nå er den bare verdt 100000kr, for nå er den ikke orginal lenger" Ikke sånn ment, men "samlerverdien" vil nok synke litt. Samleverdien sank nok mest når du koste malte bremse kalippere, og malte over original tilstanden på understellet.., eller byttet ut ting med originale rett dato på, for at plasten skal se ny ut? En bil er original en gang, og det er før noen tukler for mye med det, det var denne, og du forandret det meste. Likevel så vil jeg si det er en rimelig bil, og en utrolig bil, som bare vil stige, og bli satt ytterligere pris på etterhvert, men jeg har mindre problemer med litt nytt stål, en alt annet som er "forstyrret" om man skal tenke i originalt øyemed.. Dette er ingen sak å fikse, kun stål, som det vil være et strøk lakk på.. Synd selvfølgelig, ja, men uopprettelig NEI, vanskeligere å få den "original" under igjen...
Kristov Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 OT: NEW - så ut som bilen din funka veldig bra i helgen. Hva er motorspec og effekt?
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt?
Kristov Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Poenget var vel heller at det ikke er noe værre å reparere lakk/metallskaden enn å bytte plastdeler med nye mtp. orginalverdien.
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Poenget var vel heller at det ikke er noe værre å reparere lakk/metallskaden enn å bytte plastdeler med nye mtp. orginalverdien. Den ser jeg;) hehe!!
NEW Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 OT: NEW - så ut som bilen din funka veldig bra i helgen. Hva er motorspec og effekt? Hei, ikke for mye OT her nå.. men jo funket greit, problemer med bensin trykket så det er mer å gå på, den brukte like lang tid fra 5200 -6200rpm, som fra 6200-7500,,, 2,5l, med carbon innsug og alpha n maxx NEW
NEW Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Nå har det seg slik at det var jeg som importerte denne bilen i sin tid fra Tyskland, så jeg dikter ikke opp ting her. det fantes ikke et plastdeksel, eller annet som trengte å byttes på grunn av sprekk, eller noe annet.... NEW
Tommy Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Nå har det seg slik at det var jeg som importerte denne bilen i sin tid fra Tyskland, så jeg dikter ikke opp ting her. det fantes ikke et plastdeksel, eller annet som trengte å byttes på grunn av sprekk, eller noe annet.... NEW Når jeg overtok bilen, så var det lekkasje fra ekspansjonstanken.
NEW Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Nå har det seg slik at det var jeg som importerte denne bilen i sin tid fra Tyskland, så jeg dikter ikke opp ting her. det fantes ikke et plastdeksel, eller annet som trengte å byttes på grunn av sprekk, eller noe annet.... NEW Når jeg overtok bilen, så var det lekkasje fra ekspansjonstanken. Noe jeg forøvrig tror er bare tull,
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Så du ville heller kjørt rundt i en bil med sprekt plast deksel i motoren eller et deksel som så helt jævlig ut istede for å bytte til et nytt deksel som er helt likt bare at det ikke stod på orginalt? Nå har det seg slik at det var jeg som importerte denne bilen i sin tid fra Tyskland, så jeg dikter ikke opp ting her. det fantes ikke et plastdeksel, eller annet som trengte å byttes på grunn av sprekk, eller noe annet.... NEW Når jeg overtok bilen, så var det lekkasje fra ekspansjonstanken. Noe jeg forøvrig tror er bare tull, WHAT
///Mysild Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 å nei, herregud, byttet ekspansjonstanken... å nei å nei... serr, bilen er som den er, så lenge det blir erstattet med orginaldeler, er det vel ett fett!
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 For spesielle typer mennesker er ikke sånne ting et fett... Men lekker det så lekker det
Mikael-B Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Noe jeg forøvrig tror er bare tull, Fytti, snakker om å være pirkete og idiotisk..
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 altså, karroseri skader og slike ting er jo hakket værre en slike småting som ekspansasjonstanker, plastdeksler osv osv Poenget er at om en blir bil skadet så vil den miste litt verdi i en samlers øye, men det kommer veldig ann på skaden. Den lille skaden der tror jeg ikke vil gjøre noe på verdien, men om f.eks døren måtte byttes og kanalen rettes opp, Da kan vi begynne å snakke om verdi tap....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå