Turok Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 kjempe pen bil! synd at absolut ingenting her i bergen får stå i fred hadde innbrud 2 ganger i gammle e30èn min men men, stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Godt å høre at det gikk bra med forsikringen! Jeg er glad at min tidligere dystre antagelse om kondemnering i en annen tråd ikke ble virkelighet. Den blir sikkert enda penere når du er ferdig med den Du vurderer ikke M-tech 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Vurderer M-tech. Men er ikke helt enkelt å få fatt i nor bra som passer lommeboken.. Lurer på leppe fremme, sideskjørt, vingen(jaaaaaadaaaaaa vet det), MYE senk, og div annet snækks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Vil du ha fatt i billig M-tech II, så ta kontakt med erik2k3k. ca 8000 for ett kit sa han til meg! Pen bil forresten, stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Vil du ha fatt i billig M-tech II, så ta kontakt med erik2k3k. ca 8000 for ett kit sa han til meg! Pen bil forresten, stå på videre! Var det ikke han som var en "svindler" da? Husker Clerion her på forumet ville få taki i han Mulig jeg tar feil.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116213&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Tok tid med delene her:/ Måtte bestille taket fra tyskland. Tar jo en evighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Regner med det er skuddpremie på de innbrudstyvene.. Uansett kjempeflott bil. Synd noen skal ødelegge for småpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Skuddpremie i massevis der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 klart de går på en cab når de vil inn .. ikke de vanskeligste å bryte seg inn i, men herregud.. la andres ting være i fred ! fiks en jobb, tjen litt cash og kjøp cd-spiller for opptjente penger.. faen meg unødvendig å bryte seg inn i en bil for en cd-spiller med bruktverdi på kanskje kanskje 500kr og et frontsett + ødelegge for å være idiot.. klovner spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Nyydelig E30, veldig synd med hendelsen. Håper allt ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Noen som vet om en rimelig og flink lakkerer i bergensområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan går det forresten med prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Sparer penger, og handler deler Har endelig fått lokale å stå i. Så blir nok litt lettere å få gjort noe nå Demontering, og pussing/sparkling begynner til uken regner jeg med. Bilder kommer når jeg endelig husker å ta med meg kamera opp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Vet du hvordan det går med Porschen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Den har det veldig bra Han holder til i samme lokalet som meg. Har fått en lekasje på girkassen på den. (det var visst vanlig på 928 sier han..) Ellers skal skjermene og div annet småplukk på den få ny lakk, og ett ganske gromt anlegg er på vei inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå