Cath Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takk for tipset:)Kjekt å få en viss anelse om hva det er:) Kjørekomforten er faktisk ganske bra til å være 19"! Det eneste som er dritt, er sneglekjøring grunnet dårlig vei her i dalen,haff.. Så det er ikke akuratt praktisk med sånne felger her. Oppdaga her i rettnå at ene dekket var flatt,antageligvis pga en dump,er ikke mye som skal til. Treffer en "riktig" er det flatt med en gang.Men fikk heldigvis fixa det ganske kjapt, så da er det bare å håpe på at det ikke siger ut igjen iløpet av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Et litt dårlig bilde av hvordan bilen ble med de nye vinterfelgene:) Ble ikke så verst synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 grattis med flott bil! har selv sett denne bilen live ved et par annledninger, og den skiller seg ut i mengden av andre og mindre strøkne e34'er som ruller rundt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Takk for det:) Er ganske fornøyd selv, har kikka på en del E34'er, nesten så jeg ga opp hele greia.Så utrolig mye dårlig å få tak i! Men så kom jeg over denna da,så da måtte jeg jo bare ha'n:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Nå er stabilisatorstagene skifta, kjempe slark. Men klunkelyden ble ikke borte, så da var det avgårde igjen for å sjekke hva detta egentlig var. Fant ut at øvre/bakre bærearm foran på begge sider måtte skiftes. Mye av lyden ble borte etter dette, men henger fortsatt igjen litt klunking når jeg kjører over dumper. Har sett over fjørtårnlagerene, men de var fine,så det er ikke de. Hva kan det være da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Ble litt usikker på hva du mente med stabilisatorstag, men casterstagene er vel de som bidrar mest til klunking under bremsing.. Kluker også bare ved kjøring. Like enkelt som bærearmene å skifte.. Men husk å skru fast bolten etter at bilen er senket ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 mener sikkert de støttestagene som går ned fra stabstaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Disse stagene som har vært skifta er det visst mange navn på, men mest kjent som pendelstagene eller trykkstag. Klunkingen ved bremsing er borte, det høres ut som om det bare klunker ved venstre hjul når jeg kjører over humper. Så det er ikke helt borte.sikkert ikke noe farlig,men noooe så irritabelt å høre på:s Lurer bare på om det er flere som har samma problemet og kan fortelle meg hva dette kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Fjørtårnlager kanskje? Noen som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseldorf Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 det høres nå klassisk ut som bærekula i bærearma. skifta på begge e34an jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 nice bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flanders Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 kan være demperen inni dempertårnet, var ialle fall det på min. Når demperene skiftes så blir det puttet litt olje nedi før demperen blir satt i. (mange verksted som sier det) men mange gjør ikke dette vist dei skifter sjøl. da vart lyden borte hos meg, og dra til muttera (etterstrame på toppen)som fester demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Faen det var fin bil Og så utrolig bra ut med 19" sommerfelgene Er fargen islandgrun metallik Har e34 530 touring med den fargen jeg som jeg går og tenker på sommerfelger til.. Så nå fikk jeg ihvertfall litt inspirasjon hva som passer godt til den fargen da Ang klunkinga i forstillinga så var første tanken min at det kan være det samme som flanders nevner.. Demperen som slår inni dempertårnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Fargen er Islandgrønn:) Skifta bærekuler, ble noe bedre da.Men lyden var der fortsatt. SKifta fjørtårnlager, og fant da ut hvor lyden kom fra, det var ikke fjørtårnlageret, men mutteren som holder støtdemperen til fjørbenet som hadde løsna, så det var slark. Så det var bare og stramme den, så var lyden borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå