|m0rten| Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Prøver igjen, disse delene må vekk! 1 x M3 GTR panser, passe også vanlig coupe 5000,- 1 x M3 front til coupe med lykter og lys. 3000,- 1 x Mtech 2front seadan og stasjonsvogn med lys. 3000,- 1 par carbon sideskjørt M3 og coupe 2500,- 1 par plastik, m3 look sideskjørt sedan. 1500,- 1 x Mtech2 glassfiber bakfanger coupe 1500,- 1 x M3 look bakfanger coupe 2000,- 2 x csl bakluker til både 2 og 4 dørs 3000,- pr stykk 1 x carbom M52 motor 2000,- 1 x Mtech 2 carbon diffuser 2000,- Bilder skaffes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 disse csl baklukene. er det carbon elelr glassfiber? er mye der jeg kunne tenkt meg gett, synd kronasjene ikke strekker til på denne siden av året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Er glassfiber CSL lukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 opp ting SKAL vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 bilde av mtech front til e46 4 drs? og leverer du? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 bilde av mtech front til e46 4 drs? og leverer du? : p leverer? hvor da i landet? kan sende med frakt! Er av typen OEM passform, sies at bavaria kjøper disse istede for orginale pga de er identiske, og til halvpris. Litt diverse bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Helt utrolig, hva må til for og få vekk disse dela? trenger penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg trenger e46 først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 er nok en vond tid å få solgt på... skulle gjerne hatt m3 frontfanger, men har ikke råd foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Sykt at inger tikker på seg disse dela... mye gromt for en billig penge... hadde det ikke vært for at jeg holder på med 635en så hadde jeg tikka på meg halvparten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 1 x Mtech 2 carbon diffuser 2000,- regner med att det er til bakfanger , passer den på mtech2 på touring å ? eller kun coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 du skulle hatt fangeren komplett med bremskanaler og hele pakken.. trenger bremskanaler, lys, fremre del av innerskjerm og temp føler.. hehe.. har kjørt på en rev og skal ha ny på forsikringa.. men må handle alt på en plass, så blir nok gs.. :S dem er så jævlig dyre.. er jo billigere på bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 du skulle hatt fangeren komplett med bremskanaler og hele pakken.. trenger bremskanaler, lys, fremre del av innerskjerm og temp føler.. hehe.. har kjørt på en rev og skal ha ny på forsikringa.. men må handle alt på en plass, så blir nok gs.. :S dem er så jævlig dyre.. er jo billigere på bmw.. koed kan vel skaffe alt dette på bestilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 veit ikke åssen det blir når jeg skal bestille fra oppretteren.. koed skal vel ha alt på forskudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 1 x Mtech 2 carbon diffuser 2000,- regner med att det er til bakfanger , passer den på mtech2 på touring å ? eller kun coupe? er vell samme dele nr på alle M-tech 2 bakfangerene! Denne blir din for 2000 ja! Kom an folkens smi mens jeg enda er fattig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå