mrmpower Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 høres ut som en trasig bil hatt det samme radiator tullet selv, motorn blir varm, kall luft inn i bilen, men når dette sjer, så er det bare og lufte systemet, åpne denne skruen som er atmed dær du fyller på vann, jeg bruker og skru skruen helt av, fylle etter vann og kjøleveske, "rus" motorn opp til ca 2500 og hold det litt og fyll etter vann ijenn.. etter hvert så skal al luft vere ute av systeme det har jeg gjort, tempen på motorn bra, varmluft i anlegget.. tut og kjør
Rotax8 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 har samme probleme på min bil akoratt i dette øyeblik, men eg har normal tæmp. på biln men d e fortatt damp i systemet, sjønner ikke det dær, før kor i guds navn kjæm den dampen fra? har byttet radiator å tæmostat å d e varme i alle slanger og inni bilen..
AlXz Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 har samme probleme på min bil akoratt i dette øyeblik, men eg har normal tæmp. på biln men d e fortatt damp i systemet, sjønner ikke det dær, før kor i guds navn kjæm den dampen fra? har byttet radiator å tæmostat å d e varme i alle slanger og inni bilen.. LUFTET???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå