gaasen Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Tror nok også jeg må clubsplittere. Usikker på om jeg skal gå for carbon eller lakkere i bilens farge. Evt en leppe
Fredheim Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Fin bil du har fått deg, digger fargen og interiøret!
gaasen Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Fin bil du har fått deg, digger fargen og interiøret! Takker. Fiksa deg ett pent eksemplar selv ser jeg. Liker cabbene med hardtop, syns det ser mye bedre ut enn coupe..
gaasen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Har faktisk litt lyst på disse hjula hær i 19 med riktig bredde.. Så en får litt bane..
gaasen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Fiksa med bakgrunn på dvd-spillern i bilen. Syns det ble litt stilig, selv om jeg er på utkikk etter en renere logo, er noe gjennskinn i denne..
Ivanrogov Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Meget pen bil. Har samme bil selv, mtech og topasblau. Hvor trakk du signalkabel igjennom dasj og bak? Høyre eller venstre side?
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Meget pen bil. Har samme bil selv, mtech og topasblau. Hvor trakk du signalkabel igjennom dasj og bak? Høyre eller venstre side? Trakk signalkablene i midten, gjennom midtkonsollen og under gulvtrekket baksetene. Blir igjen mye kabel bak da pluss att de har lite kontakt med andre kabler som kan skape støy. Men om du skal legge den på en av sidene vil jeg anbefale sjåførsiden, da batteriet er på venstresiden.
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Noen som får photoshoppa den felgen hær på vonga noen lunde troverdig? Evt noen som har linker til noen felgforhandlere som selger hartgekopier? Er litt skeptisk på slike hjul på en bil som skal være mer mot orginal..
BreitBau Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Felgene er i utgangspunktet ikke så veldig ulike RS721, men man ser større forskjell i virkeligheten.. Det er ikke noe problem å ha de på en Bmw... E36 kler de hvertfall utrolig godt..
Ivanrogov Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 http://www.big-wheels.no/ selger hartgekopier.
gaasen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Felgene er i utgangspunktet ikke så veldig ulike RS721, men man ser større forskjell i virkeligheten..Det er ikke noe problem å ha de på en Bmw... E36 kler de hvertfall utrolig godt.. Liker hjula på dine godt og det er ikke langt unna de.. Mindre og ikke polert kant.. Litt redd for att det kommer til å se jalla ut.
gaasen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Da har jeg vært å prøvd på hjul hos stylingtech som viste meget god service idag!! Fikk prøvd hjula og har prøvd å senka litt ekstra på photoshop. Sp legger ut noen bilder med 19" uten og med litt ekstra senk og 20" uten og med litt ekstra senk. Har ikke bestemt meg for noe, syns ikke jeg kommer helt i mål med disse hjula, men vil gjerne høre meninger. Liker 20 tommerne best da.. Blir muligens for lite orginalt.. 19" (8,5 og 9,5 x19 et35) 19" 19" 19" 20" (8,5 x19 et35) 20" 20" 20"
vetu03 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 PEn bi, du har fått deg!! Syntes den kledde de nederste hjula veldig godt jeg.. De øverste var også pene,men tror jeg likte de nederste best.
jon///M Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 veldig pent. var utenfor der selv om dagen og så på felger i vinduet. vurderte da hvordan disse 5 eikerne ville se ut på min. di var tøffe men jeg liker best flere eiker. vet du foresten prisen på di 19", er på utkikk etter nye sommerfelger selv og synes di var fete
gaasen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 veldig pent. var utenfor der selv om dagen og så på felger i vinduet. vurderte da hvordan disse 5 eikerne ville se ut på min. di var tøffe men jeg liker best flere eiker. vet du foresten prisen på di 19", er på utkikk etter nye sommerfelger selv og synes di var fete Må nesten høre med svein erik, men rundt 16 tror jeg han sa med 8,5 og 9,5x19 etter hvilke dekk du velger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå