hartvix Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Da har jeg fått meg ny bil etter tre år med 318. Denne gangen ble det to dører mindre og to flere sylindre. Også denne gangen har jeg tenkt å holde den 100% original. Men felgene på bildet blir vinterfelger for 17" BMW-felger er allerede kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pen bil Mer info?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Liker fargen Ser ut som et fint eksemplar Velkommen i den Bostongrønne klubben Edit: Hvilke felger skal du ha på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pen bil med herrrrlig motor! Du får ta den med på treff så vi får se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Takk takk Motoren er virkelig herlig ja, har blitt enormt imponert over den maskinen som buldrer under panseret! Har alltid vært skeptisk til grønne biler, men denne metallic Boston-fargen er slett ikke verst. Info: Det er en 95-modell som har gått i Spania og importert til Norge som flyttegods av ei norsk dame som jobba der. - 162 000 km - To-soners manuell klima - Sportsseter i skinn, og skinnratt - El-soltak - Business-anlegg med CD-veksler Det var litt plukk på den når jeg kjøpte den, bl.a. ble det en tur på Snapdrive for å bytte foringer og termostat. Ellers har jeg tenkt å bytte "tre"-detaljene innvendig. Og den refleks-listen på venstre støtfanger ryker nok også. Så blir det i gang med å finne ut hvorfor varsellampene for ABS og ASC lyser Sommerfelgene er 17" fra E46 coupe med nye Dunlop 225/45 framme og 245/40 bak. Får prøve å få tatt noen bilder med sommerfelgene på før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Sommeren har endelig kommet til Trondheim og da var det på tide å ta noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Ingen planer om senk? Det er eneste jeg ville gjort da bilen så utrolig pen ut:D Mulig tilbake med orange blink forran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Ingen planer om senk? Det er eneste jeg ville gjort da bilen så utrolig pen ut:D Mulig tilbake med orange blink forran også Takk! Rent estetisk hadde senk vært bra, men det praktiske i meg vet at da slår jeg nedi fortauskanten utenfor huset, pluss at jeg bruker bilen om vinteren. Justerbart senkesett hadde kanskje vært en option, men er litt lat også sjøh... Oransj blink foran er et godt forslag, passer absolutt bra på Boston-grønn. Den hadde hvite blinkers når jeg kjøpte den, men skal vurdere å bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Siden bilen er så fin og original som den er, er jo oransje blinkers nesten et must Litt moderat senk gjør vel ikke noe med brukervenligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 hoho...tror egentlig at jeg noen gang kom til å si dette, men jeg syntes den var fin i den høyden den var! Strøøøken orginalbil med orginaldeler er kult! edit: nei, den kan nok senkes litt...men ville gått for 40/15 eller 40/15, ikke noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 hoho...tror egentlig at jeg noen gang kom til å si dette, men jeg syntes den var fin i den høyden den var! Strøøøken orginalbil med orginaldeler er kult! edit: nei, den kan nok senkes litt...men ville gått for 40/15 eller 40/15, ikke noe mer... Ja 40/15 eller 40/15... vanskelig valg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 hehe...jeg mente 40/30..ehm..hehe Men det kommer litt an på tror jeg.. Broren min (Springsteen) har 40/30 supersport, det ser veldig bra ut på den bilen.. Mens andre som er senket tilsvarende ofte ser litt for lav ut bak i forhold til foran.. Den fortjener også oransje blinklys foran og noen eisenmann-eksosstusser eller noe i den duren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 pen e36! bra du vil holde den original, nok av opphårvete e36er... originalt mtech understell hadde kanskje vært noe? senker vell 30mm eller noe? hadde det på e39n.. fantastisk synes jeg; passe lav og passe stiv men koster vell litt i forhold til "senkesett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 hehe...jeg mente 40/30..ehm..hehe Men det kommer litt an på tror jeg.. Broren min (Springsteen) har 40/30 supersport, det ser veldig bra ut på den bilen.. Mens andre som er senket tilsvarende ofte ser litt for lav ut bak i forhold til foran.. Den fortjener også oransje blinklys foran og noen eisenmann-eksosstusser eller noe i den duren.. Joda orange blink blir bra. Men klisse opp med "efektanlegg" er jeg ikke helt med på. Ingen planer om senk? Det er eneste jeg ville gjort da bilen så utrolig pen ut:D Mulig tilbake med orange blink forran også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 hmm...nei kanskje ikke..hehe..men rusten orginaltut er liksom ikke helt det store det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå