kongjorgen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 har akkurat tett inn en bmw 3serie touring e91 fra tyskland. kjøpte til 18 tomms m5 felger med vinter dekk. det var egentlig felgene jeg hadde tenkt til sommer felger, men jeg klarte ikke og lavære. noen som har forslag på hva jeg bør sattse på til sommern? gjærne linker til noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 velkommen i klubben og grattis med ny bil! Detaljer på bilen? Skal du kjøpe en orginal felg så er det ingen ting som slår stjerneeker 230! Skal få postet ett bilde av den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 det ble etter mye om og men en svart 318 d. hadde egentlig lyst på en 320d, men fant fort ut at det ble ganske så mye dyrere. så nå er efekkt boksen bestilt. blir jo nestem det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor vente til imorgen http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ontego+230 Her er link til en bil med disse felgene iallefall.. Var umulig å vise bildet her på forumet Jeg ville selv hatt disse i 19" tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 den har foresten det meste av utstyr. I-drive panorama tak sports under stell sports stoler osv. er en meget lykkelig bmw eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 helt enig i at det er pene felger. har du noen bilder av hele bilen? vet du va felgene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor vente til imorgen http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ontego+230 Her er link til en bil med disse felgene iallefall.. Var umulig å vise bildet her på forumet Jeg ville selv hatt disse i 19" tror jeg Fordi sjefen har det på sin sorte e-91 med mørke ruter og blackline. Tenkte å ta bilder av den i morgen. De er egentlig ikke godkjent for en e-91, har noe med bæreevne osv.... Få se noen bilder av bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 bilen min?hehe.. hvorfor det? Jeg skulle bare vise fram hvordan de såg ut, blir sikkert bra å se dem på en tilsvarende bil også Hva koster slike felger forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er alltid bra med litt flere bilder så vi kjører på!! Det var ikke ment til deg, men kan gjerne se bilder ab bilen din men kanskje ikke i tråden til kongjorgen! de finnes bare i 19 og er til e-92 uten m-sport. Tippe at veiledende utsalgspris ligger i området 30-35 store ink dekk... Kongjorgen: Kan vi få se biler av bilen din? Kommer bilder av de på en sort bil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvorfor vente til imorgen http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ontego+230 Her er link til en bil med disse felgene iallefall.. Var umulig å vise bildet her på forumet Ja, det var vanskelig du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 har ingen bilder for øyeblikket, men jeg kan ta noen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Blackline er noe jeg anbefaler, det kan du kjøpe hos strandveien auto. Det er de sort lyktene du ser her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 fant noen mobil bilder. men de er tatt før jeg fikk m5 felgene.har foresten bestilt toning av rutene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongjorgen Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Når det gjelder orginal felger så er jo de style 230 felgene fin, men ett annet orginal felg alternativ er style 225M som er like store og minst like fine synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå