CrZyWiz Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Ja den 328'en jeg kjøpte av Richard er ett fint eksempel på E46 sine kvaliteter. Den bilen hadde gått 242 000km når jeg solgte den. eneste jeg gjorde var å bytte dempere, samt cd'veksleren begynnte å bli slitt! Fortsatt like tight og kompakt! vil se det på en Yaris med samme km stand.
sveinis Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 E46 har jeg ikke peiling på, men har kjørt MANGE mil med en Yaris Verso '03 modell. Den har D4D motoren på 1,4 liter, og er utrolig billig i drift, samtidig som den faktisk er temmelig kjapp. Veldig ok bil, og helt problemfri til nå, nærmer seg 150 000 km. En morsom ting er at rumpa på den kommer ved litt aktiv kjøring, selv på tørr asfalt Det store minuset med Verso i varebil-utgave (regner med det er det du i så fall skal ha), er at det er trangt framme for sjåfør og passasjer (selv om vi har mekka litt på skilleveggen for å få den lengst mulig bak...). Jeg er 184 cm, og det går såvidt, men da sitter jeg omtrent loddrett med ryggen. Ellers er det veldig mye hjulstøy i varevogn-utgaven, noe som er slitsomt i lengden. Man må også regne med å ettermontere coupevarmer, iallefall med D4D motoren, ellers blir det mange lange kalde kjøreturer... Kort sagt: svært bra kvalitet, billig i drift, men ukomfortabel.
Der Barockengel Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Sjekk Yaris nøye for rust. Nei vent litt - det gjelder andre biler også. Og som andre har vært inne på: Yaris Verso varebil kommer inn i kategorien jeg kaller "pizzabil", og der mange eksemplarer dermed blir kjørt svært hardt og lite hensynsfullt - med tildels store forskjeller i forsikringspremien mellom vare- og personbilutgavene som mulig resultat.
325demon Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 har vært og sett på e46 nå, utrolig pen og rå bil til å være 8 år gammel... men veldig dyrt:( men har kommet over et billigere alternativ med god plass, audi a4 stasjonsvogn 97mod som har gått 200000km til 45k. er dette å kjøpe seg masse utgifter og en bil som altid står på verksted? en yaris bare går og går men a4 er mye finere da, selv om den ser litt femi ut bakfra:)
325demon Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Sjekk Yaris nøye for rust. Nei vent litt - det gjelder andre biler også. Og som andre har vært inne på: Yaris Verso varebil kommer inn i kategorien jeg kaller "pizzabil", og der mange eksemplarer dermed blir kjørt svært hardt og lite hensynsfullt - med tildels store forskjeller i forsikringspremien mellom vare- og personbilutgavene som mulig resultat. derfor de blir kalt pizzaracere:) er stor mulighet for å finne disse som er eid av gamle men osv.. som sikkert vil gå 200 til. er jo den pizzaraceren som er mest holdbar. en kompis har prøvd å knekke en yaris i 3-4 år snart og den glir fortsatt rett gjennom eu. han er så tjukk i huet at han girer på turtallsperra, og drar fra full fart i revers og rett i 1. og burner:P
Lairschu Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 har vært eier av facelift e46 i 2,5 år og jeg har ikke hatt problemer med den.
Richie85 Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 hvilke årsmod kom face liften? 02.. eller om jeg skal være mer presis, så blir det ve 09/01 ettersom BMW har nytt produksjonsår f.o.m sept.
Kentii Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg hadde nok valgt e46 til 170k, hvis den var jævlig rå Toyota er kjent for pålitelig, men mindre pene hehe.. Hvis ikke har du jo alltids veldig pene og råe e36 til den prisen;) E46 stasjons vogn kan bli pene de om mann gjør litt med de;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå