MGR Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 tenkte jeg fikk legge ut litt om bilen min å.. den vart kjøpt 21 april i vår, ifra en kar på brøttum som heter Tormod Lieng, noen vet sikkert hvem han er. bilen er en 87 mod 4 dørs 320. Han hadde gjort det kunststykket å lakke den ROSA!, ikke fin rosa, dårlig lakkert, med sugent grunnarbeid, jeg fikk den billig, så tenkte hvorfor ikke.. den var senken 40/40 den så sånn ut: det som er gjort med den er: UTVENDIG: -lakka grå med boks, vart helt grei, med svart panser,svarte speil og detalier -nye felger som er under oppussing, og skal lakkes svarte med grå kant -nye shadowline lister rundt om, lakka chromelistan rundt vinduet svarte. -Svarte DE frontlykter -ny grill -ny facelift front, og facelift bakfanger -kommer is leppe -sota tåkelys -acs kopi hekkskjørt -carbon emblemer -nye baklykter, eller lakke de jeg har INNVENDIG: -m3 sport evo girkule med lys -m-tech baksete -anlegg, pioneer spiller, og frontsystem, blaupunkt velocity et eller anna forsterker, med to rf 12" sub'er i selvbygdkasse -nytt svart teppe -div lister som mangla, jeg har montert- -trekt om hattehylle -kommer nye framstoler, enten sport vader ifra e36 m3, org sportsstoler eller bøttestoler. -blir også sparco ratt i semska skin -og i dag har jeg hentet nye dørsider -carbondeksler og aluringer i instrumentet MOTOR: -er org uten om filter ifra kn. -skal lakke toppdekselet svart -bytte motor til m20b25 eller bygge turbo -blir pusset opp en del i motorrommet også -samt effektanlegg når jeg tar meg råd UNDERSTELL: -40/40 senk -blir fk coilovers til våren -tårnavstivere bestilt -bytte bakstilling til 325 med skivebrems -powerflex i hele understellet -camber plates i fjærtårna -stab stab ifra gruppe N eller H&R -spacere sånn står bilen nå, samt div bilder: div bilder av lakking, bytte av bærearm og annet div: er det noen som ser en hvit ting som mangler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnum 310 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MGR Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnum 310 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:) Va ikkje det de som du meinte mangla ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///FredriK.S Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? Nei, NummerSkilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnum 310 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Åååja Link to comment Share on other sites More sharing options...
MGR Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:) Va ikkje det de som du meinte mangla ? mangla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MGR Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? Nei, NummerSkilt haha.. skal sette bilen på ettergodkjenning når jeg kommer hjem ifra tyskland.. skal til kassel og jobbe i 3 uker på vw fabrikk:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EasyL Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Så bedre ut i grå ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MGR Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Så bedre ut i grå ja. jeg syns det jeg også til våren blir det lakkering med sprøyte. hadde planer om å handle kompressor i sommer, men brukte pengan på bilen istedet.. så blir kompressor til våren:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts