MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 tenkte jeg fikk legge ut litt om bilen min å.. den vart kjøpt 21 april i vår, ifra en kar på brøttum som heter Tormod Lieng, noen vet sikkert hvem han er. bilen er en 87 mod 4 dørs 320. Han hadde gjort det kunststykket å lakke den ROSA!, ikke fin rosa, dårlig lakkert, med sugent grunnarbeid, jeg fikk den billig, så tenkte hvorfor ikke.. den var senken 40/40 den så sånn ut: det som er gjort med den er: UTVENDIG: -lakka grå med boks, vart helt grei, med svart panser,svarte speil og detalier -nye felger som er under oppussing, og skal lakkes svarte med grå kant -nye shadowline lister rundt om, lakka chromelistan rundt vinduet svarte. -Svarte DE frontlykter -ny grill -ny facelift front, og facelift bakfanger -kommer is leppe -sota tåkelys -acs kopi hekkskjørt -carbon emblemer -nye baklykter, eller lakke de jeg har INNVENDIG: -m3 sport evo girkule med lys -m-tech baksete -anlegg, pioneer spiller, og frontsystem, blaupunkt velocity et eller anna forsterker, med to rf 12" sub'er i selvbygdkasse -nytt svart teppe -div lister som mangla, jeg har montert- -trekt om hattehylle -kommer nye framstoler, enten sport vader ifra e36 m3, org sportsstoler eller bøttestoler. -blir også sparco ratt i semska skin -og i dag har jeg hentet nye dørsider -carbondeksler og aluringer i instrumentet MOTOR: -er org uten om filter ifra kn. -skal lakke toppdekselet svart -bytte motor til m20b25 eller bygge turbo -blir pusset opp en del i motorrommet også -samt effektanlegg når jeg tar meg råd UNDERSTELL: -40/40 senk -blir fk coilovers til våren -tårnavstivere bestilt -bytte bakstilling til 325 med skivebrems -powerflex i hele understellet -camber plates i fjærtårna -stab stab ifra gruppe N eller H&R -spacere sånn står bilen nå, samt div bilder: div bilder av lakking, bytte av bærearm og annet div: er det noen som ser en hvit ting som mangler?
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:)
Magnum 310 Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:) Va ikkje det de som du meinte mangla ?
///FredriK.S Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? Nei, NummerSkilt
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? jepp:) det ligger i garasjen, og venter på å bli lakka, hadde helt glømt av det til du nevnte det nå.. må jeg ut å fikse:) Va ikkje det de som du meinte mangla ? mangla?
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Såg bra ut ditta Dørhåndtak bake ? Nei, NummerSkilt haha.. skal sette bilen på ettergodkjenning når jeg kommer hjem ifra tyskland.. skal til kassel og jobbe i 3 uker på vw fabrikk:)
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Så bedre ut i grå ja. jeg syns det jeg også til våren blir det lakkering med sprøyte. hadde planer om å handle kompressor i sommer, men brukte pengan på bilen istedet.. så blir kompressor til våren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå