nimitz Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Faceliften på e39 som kom på 2001 mod, hva konkret innebar den? Regner med at en av tingene var at 2,5ltr overtok for 2,8ltr. Ser at enkelte 2001 modeller kan være reg første gang i 2000, men de har vel og facelift? Ser at enkelte har xenon m/ "follow me home" funksjon. Hva er det. Ble mange spørsmål dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 facelift er nye lykter forran og bak (angeleyes) også fikk de vel ny motor. tror 520 facelift har 170 hk og pre facelift har 150 hk. er ikke helt sikker. men angeleyes er hvertfal facelift. er nok mer også men det er ikke jeg sikker på hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 2001 mod kom vel også med ny fanger foran med runde spredere. krom ringer rundt speedometer tutreller osv kom vel også i 2001 + nye motorer som er nevnt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 2001 mod kom vel også med ny fanger foran med runde spredere. krom ringer rundt speedometer tutreller osv kom vel også i 2001 + nye motorer som er nevnt før.runde spredere kom vell i 02? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Krystall lykter bak =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Min har runde spredere med 2001 facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Min har runde spredere med 2001 facelift.du har rett... kikket på finn nettop,finns begge deler ser eg,ikke vet eg hva som er rett og galt men ser de er begge deler av dei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jammen.. Jeg pleier jo ikke å ha rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 2001 mod kom vel også med ny fanger foran med runde spredere. krom ringer rundt speedometer tutreller osv kom vel også i 2001 + nye motorer som er nevnt før. Kromringene rundt instrumentene er tilvalg. Ble levert i enkelte utstyrspakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jammen.. Jeg pleier jo ikke å ha rett... de pleier heller ikke jeg...da er vi kveldens vinnere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 * Sprederne i fangeren som dere diskuterer er runde på face-lift (litt avslørende for dem som bygger seg face-lift og "glemmer" fangeren) * I tillegg til selve Angel Eyes lampen er frontblinklyset endret slik at det er et markert sidefelt på siden i hvitt eller oransje (avhengig av om hvite lamper er bestilt) og pæren i det klare glasset er rettet mer fremover. Altså er det ikke look-alike en gang og ettermontere bare ringene... * Baklampene har dere halvveis allerede nevnt bortsett fra at det er forsåvidt ikke krystall. Det er LED på kjørelys (kjennes igjen på horisontale linjer og jevnt lys). Blinklys, brems og ryggelys er fortsatt glødepære. * Nyerene fått en mye større kant og blitt utenpåliggende. * Kromlistene som tidligre satt på fangerne og på dørene er borte og listene er lakkert helt ned. * PDC kommer lakkert i bilens farge som standard * Rattet er endret og har fått en mykere utforming med et noe mer "svulmende" senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Haha! Jeg foreslår at kveldens vinnere vinner en E39 M5 hver. Vedtatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Men xenon m/"follow me home" funksjon. Hva f.. er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 det er vel bare at lysa f.eks lyser 30 sek etter at du har stoppet bilen! slik at du får lys på veien inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 du skrur av bilen å gir et "blink" med lysa så l"yser de deg hjem" i noen sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå