Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger der gråe interiøret mitt, noen som trenger noe? send gjerne mail eller msn eskild_th@hotmail.com alt ska vekk! billig! hentes i molde

8zzqtvv92lierfi0tb7y.jpg

tazfsa49h9l5u6of77zz.jpg

vmt3acdc5hmwl111r0tt.jpg

pcaepxlg5f6nvjopsar9.jpg

p9vxxel19jpjyvtdgogx.jpg

v6j5u19jjrs7a5dnbrpp.jpg

pxvb3u1hv55pyyzx0ial.jpg

n0a5zf9rqh560t7ppv2j.jpg

her er andre deler jeg kan selge, så bare gi bud!

h6yq6xsr5s4ihfvueasu.jpg

liten skade her på sete, sitteputen, kan nok kanskje fikses

bb8m560cm6loie8oex6q.jpg

førersete er ganske sltt

o2y5nlqkn2ph4fcw7eg7.jpg

her er passasjersete, god stand

Skrevet

hehe ok;) kommer fra en sedan! fortsatt ikke solgt, kan selges i deler bare ta kontakt for priser osv, skal vekk! kan bli enige om gode priser;) selger lyktene osv også ja også fra sedan 1992 520 i m50 24 v

Skrevet

Fargen er vel pergament(lys beige)? Mulighet til å sende nordover? Skulle hatt pass. sete og noe annet smått til Tromsø om det var mulig...

Skrevet
En ting jeg vil minne deg på er at det er forskjellig bakdører fra touring og sedan, veldig fint om du informerer hva det kommer ifra ;)

Litt OT her, men jeg hadde dørtrekk fra en touring bake i min sedan ;) Ingen problem det. Plukket dem rett fra en touring og satte dem rett på i bilen min...

• 2 weeks later...
Skrevet

ingen som e intresert? kan og gjerne byttes i div deler til e34:P f eks binkls eller noe:P om noen kommer skal de få det de vil nesten gratis! må vekk i løpe av en ukes tid, eler blir de på dynga me d:P

Skrevet

Hadde æ hatt den fargen, eller hadde den fargen passet i bilen min hadde æ handla glatt! Du må ikke finne på å kaste noe sånt. Legg det ut på finn. Du kan glatt få 8 spenn for det :shock:

Skrevet

Hei, tror jeg kunne tenkt meg dashbord og alt tilbehør sånn sett. Har fått meg grått mtech interiør til bilen min og dashbordet mitt er svart :P

Hvor ligger molde i forhold til hønefoss langt?

Skrevet
Hei, tror jeg kunne tenkt meg dashbord og alt tilbehør sånn sett. Har fått meg grått mtech interiør til bilen min og dashbordet mitt er svart :P

Hvor ligger molde i forhold til hønefoss langt?

45-50 mil ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...