Eska Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 selger der gråe interiøret mitt, noen som trenger noe? send gjerne mail eller msn eskild_th@hotmail.com alt ska vekk! billig! hentes i molde her er andre deler jeg kan selge, så bare gi bud! liten skade her på sete, sitteputen, kan nok kanskje fikses førersete er ganske sltt her er passasjersete, god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hva vil billig si? Legg ut bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 2000 for alt eller bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 En ting jeg vil minne deg på er at det er forskjellig bakdører fra touring og sedan, veldig fint om du informerer hva det kommer ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe ok;) kommer fra en sedan! fortsatt ikke solgt, kan selges i deler bare ta kontakt for priser osv, skal vekk! kan bli enige om gode priser;) selger lyktene osv også ja også fra sedan 1992 520 i m50 24 v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftpower Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Passer dette i en Bmw 520 '90 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opti Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Fargen er vel pergament(lys beige)? Mulighet til å sende nordover? Skulle hatt pass. sete og noe annet smått til Tromsø om det var mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 En ting jeg vil minne deg på er at det er forskjellig bakdører fra touring og sedan, veldig fint om du informerer hva det kommer ifra Litt OT her, men jeg hadde dørtrekk fra en touring bake i min sedan Ingen problem det. Plukket dem rett fra en touring og satte dem rett på i bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 1000,- for alt! må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 bump alt av bud over 100,- for alt ved henting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 100,- for et E34 interiør var ikke ille. Hadde jeg hatt E34 hadde jeg kjøpt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 ingen som e intresert? kan og gjerne byttes i div deler til e34:P f eks binkls eller noe:P om noen kommer skal de få det de vil nesten gratis! må vekk i løpe av en ukes tid, eler blir de på dynga me d:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Hadde æ hatt den fargen, eller hadde den fargen passet i bilen min hadde æ handla glatt! Du må ikke finne på å kaste noe sånt. Legg det ut på finn. Du kan glatt få 8 spenn for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Hei, tror jeg kunne tenkt meg dashbord og alt tilbehør sånn sett. Har fått meg grått mtech interiør til bilen min og dashbordet mitt er svart Hvor ligger molde i forhold til hønefoss langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Hei, tror jeg kunne tenkt meg dashbord og alt tilbehør sånn sett. Har fått meg grått mtech interiør til bilen min og dashbordet mitt er svart Hvor ligger molde i forhold til hønefoss langt? 45-50 mil ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå