jensemann23 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Skal inn i morgen med bilen for godkjenning. Har godkjent bilen hos Gs Bildeler, det var ok. Hva gjør de egentlig på BT? Sjekker de papirene fra GS , og alle andre papirer på bilen, og måler CO og bremseeffekt? Eller saumfarer de absolutt hele bilen sjekker hver minste del? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 de sjekker vel hele bilen en NAZI stor EUkontroll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 uff da. Hva skje hvis det ikke blir godkjent da? f.eks en foring som er gåen eller at den veier for mye? Får jeg kjøre hjem igjen? eller tar de skiltene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Ta med penger til buss bilett Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 oi. Men jeg fikk lov å kjøre inn dit, det spurte jeg om. Så da skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke skulle få kjøre tilbake igjen:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 hvorfor skal du inn til bt? hva har du gjort? tar dem skiltene dine, så er det bare å leie prøveskilter, det har vært gjort i bergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 jeg har byttet motor fra 318i til 325i. Alt er byttet over fra en 325, og jeg har fått det godkjent hos GS Bildeler/BMW. Så nå skal jeg inn og vise hos BT:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Når jeg viste min for å godkjenne ny motor, veide de bilen, sjekka gjennom papirene mine og så etter at det sto "Hartge" på ventildekselet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Kom med tilbakemeldinger på åssen det går da ? Hos GS viste du bare bilen etter å ha byttet til 325 drivverk, motor og eksos? Trengte ikke finne masse delnr, osv ? Hvor mye tok dem for jobben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 det gikk supert. nå er bilen godkjent som 318i med 141KW-192 hester, og 4 sitteplasser. de målte CO, veide bilen, tok en prøvetur, kikket under såvidt, og gikk gjennom papirene. BT tok 430 kroner, og GS 750. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex-Talionis Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Gratulerer Godt å høre at BT faktisk slipper gjennom biler uten alt for mye pes Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 gratulerer jeg trodde ikke BMW gikk god for slikt lenger. kanskje "JE Motorsport" kan svare på dette - om det er noe GS gjør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Gs bare bekreftet at det var brukt riktige deler. resten var opp til Biltilsynet. Eneste jeg fikk mangellapp på var at det manglet lokk på sikringsboksen:P det ligger hjemme i garasjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LianLi Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Tror at biltilsynet i trondheim skal være ganske kurrante på ombygging og div ja. Gratulerer med 325 da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 åi. da skal jeg en tur opp der å godkjenne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts