kenare_2@hotmail.com Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 `Hvorfor lyser oljelampa gult?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Da mangler du ca 1 liter olje på motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvist du ikke etterfyller olje så vil den snart lyse rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bare å nappe ut pæra så ordner alt seg Neida... Betyr at det er lite olje på motoren, dvs under 3 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 min bil lyser avogtil Gult bare i noen få sekunder er nok av olje på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 min bil lyser avogtil Gult bare i noen få sekunder er nok av olje på da vil jeg anta at giveren i bunnpannen fusker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå