Ralph Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Heisann ! Jeg kjøpte i mai 2008 en BMW e39 528i som jeg til nå er meget fornøyd med, dette er en relativt stor bil men en fryd å kjøre ! 528i Manuell kasse Ryggesensor Telefon (Men denne er egentlig bare stygg^^) Grått comfort skinn, Elektrisk og memory Det er vel det av utstyr verdt å nevne Endringer underveis ser dere på noen av bildene. Dette er da ett bilde tatt like etter jeg kjøpte den i Mai med 60/60 senk: I dag med coilovers: og inni: Dette er hva som er gjort: M5 Front fanger M5 Bak fanger M5 Speil Aerodynamic sideskjørter Mtech dør lister Mtech leppe på kofferten Mtech pedaler Mtech girkule Mtech brekkspak Svarte vindus lister Svart grill Eisenmann eksos Rondell D58 8,5*18 og 10*18 AC Tak/bakrute senker Hella facelift front lykter Sota alle rutene helt frem, 35% Supersport coilovers bytta til hvite angeleye's ringer 12mm spacere foran Ting som er på ønskelista: Jeg er veldig fornøyd med bilen så langt, føler jeg har oppnådd ett pent og nokså clean look. Kom med deres synspunkter, ris og ros ! Post oppdatert 19.09.2010 Mvh Ralph Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det var jo en snasen bil Må innrømme at den bakrutesenkeren var litt stilig i sort. Kanskje lakke en blank sort? Og ta bort øyelokkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Pen bil du har fått deg der.. Min mening er lakk bakrutesenkeren, få av øyelokka, Grill med chromet ramme kler sølvgrå best, også svak soting av alle vinduer samt facelift baklykter. Då er bilen din i mine øyne perfekt..hehe..men det er min mening då..smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kunne trengt å sota rutene ja =) hadde nok gjort seg. Angående baklykter er jeg usikker.. noen andre som har innspill her? Tror nok jeg beholder grillen svart. Skal montere bilstein dempere med 35mm senk i helga.. "vinterhøyde" gruer meg litt men tror det blir bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sweeet! Denne var digg. Rondellene satt som et skudd. Fin høyde, digger mtechen og bagasjelista. Og er enig med de andre at bakrutesenkeren ble bra i sort.. Liker ikke øyelokka, og soting er ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er det bare jeg som synes du burde koste på deg noen M5 speil? hehe(Edit: Leste etterpå at de ligger hos lakkeren! Min feil!) Enig med lakkering av bakrutespoileren og ta av lyktelister.. Blitt veldig pen! Er det Eisenmann eksos? Hvordan er lyden på 2,8 evt? iogmed 2mMy her på forumet med sin 520 har kanonlyd! Da kan jeg ikke tro noe annet enn at din er enda tøffere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Pen den, å penge felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Takk for kommentarer Det er eisenmann eksos ja, er rimelig heftig lyd.. Jeg får ta turen bortom Tønsberg en dag å hilse på da vettu. BMW miljøet i sandefjord er elendig. Er en del motor lyd som kommer inn på høyt turtall med 2.8 litern når jeg kjører med åpent filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nydelig E39 dette, kun lyktelister som bør fjernes . Og ja, du må komme på et treff her etterhvert. Satser på å holde et pussetreff på Sem om ikke lenge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 pen bil. men syns du burde ha beholdt de gamle felgene. syns dem er fine jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Perfekt E39! Vurdert carbonemblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Perfekt E39! Vurdert carbonemblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takk takk =) Monterte faktisk carbon emblem bak like etter bilde ble tatt, forran er på bildet. Har til rattet og felgene også men trenger nye senter kopper. De gamle felgene har jeg liggende men de ser ikke så veldig fine ut etter en viss tur i grøfta. Men kan jo alltids få de pussa opp da. Synes 235 blir litt lite bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg støtter Steffan_C, ta deg turen hit.. Vi er hvertfall noen BMW "idioter" her:P hehe.. litt OT: men når er det pussetreff hos Kepler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Pen bil, var kult med sort bakrutesenker. Men tror det hadde blitt bedre uten øylokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå