rstruck Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Håper nå på å få skiftet coilene da den fjusker litt på lavt turtall. Spesielt når den er kald! Fikk du vekk problemet med at motoren fjuska på tomgang når den var kald? Hvor mye måtte du betale for coilene, kjøpte vel disse ny en eller anna plass?
///Martin Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Håper nå på å få skiftet coilene da den fjusker litt på lavt turtall. Spesielt når den er kald! Fikk du vekk problemet med at motoren fjuska på tomgang når den var kald? Hvor mye måtte du betale for coilene, kjøpte vel disse ny en eller anna plass? Nei fjusker av og til enda. Spesielt når den er kald og det er kaldt ute. Coilene kjøpte jeg brukt for en liten slant da de koster fra 600,- stk ny.. Men det hjalp ikke så nå skal jeg bytte bensinfilteret da flere her inne mener det kan være gammelt og tett! Koster nesten ingenting på Biltema etc.
///Martin Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Da var nytt førersete innkjøpt! Skal bli godt å få et "helt" interiør. Har også kjøpt nytt grøftlys, rullgardin til bakvinduet og sportsfilter som skal på i nærmeste fremtid.
Glys3r Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 ja det er en yppelig bil:P har samme selv! men allt av interiør i min er m-tec! og har M5 skinn intreør! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen! har effekt anlegg og sånn så er tøff lyd også men ja 6er lyden er noe for seg selv:P^^
///Martin Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja det er en yppelig bil:P har samme selv! men allt av interiør i min er m-tec! og har M5 skinn intreør! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen! har effekt anlegg og sånn så er tøff lyd også men ja 6er lyden er noe for seg selv:P^^ Stor fornøyd jeg! Må bare få på filter og effektanlegg slik at sekserlyden kommer enda bedre frem
///Martin Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Mere bilder ?! Ja det kommer! Har lyst og faktisk litt ledig tid til å fikse diverse nå om dagne meeeeeeen har ikke garasje... Pokkers kladt å stå ute osså
///Martin Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Slik liker jeg at bilen har det! Ikke som sånn den står nå...
GiljeN Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 off stakar den pene e34en få den inn i varmen.. giljeN
///Martin Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 off stakar den pene e34en få den inn i varmen..giljeN Ja jeg måtte til slutt måke den frem. Men nå er det uansett nesten ingen snø igjen her(heldigvis!!) Kanskje jeg får meg ei lika økt med bilen i helga. Skifte diverse og sånt!
///Martin Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Ja fikk litt tid med 520`n og M3`n i helga. Rakk selvfølgelig ikke alt jeg skulle, men fikk jo litt gjort. Kjøpte "nytt setetrekk" av M3yngve her på forumet for en listen stund siden så tenkte jeg skulle hive meg over det. Var en del mer jobb en jeg hadde sett for meg, men alt i alt tok det ca to effektive timer. Det stygge gamle Jeg begynte med sitteputen siden den var det meste av arbeidet "nye" og den gamle Måtte spesialtilpasse litt her og der.. men sitter veldig bra og uten rukker! På montert. Men fortsatt bare halvveis. Så var det ryggen.. "nye" og den gamle Endelig ferdig. Fikk også festet armlenen sikkelig da den har vært litt slarkete. Deilig med helt interiør! Fikk også skiftet den store trailerkula i plast med en mindre i skinn. Denne girkuletrimmingen gir ca 10hk økning Gamle Nye (Ja vet det er dritt bilder. Tragisk kamera på Iphone..)
///Martin Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Hva syns dere om resultatet? Jeg håper på å få skiftet bensinfilter, oljefilter og olje på kjerra i løpet av uka
///Martin Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Blir så forbanna.... Idag var det noen som knabba det andre dekselet på frontfangeren min! Nå mangler jeg begge to! F*** asså..
rstruck Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Lavmål å gå rundt å stjele altså, glad min bil står parkert i carport med lyskaster som har bevegelsessensor ;P Om du får tak i noen nye så er det bare å feste dem skikkelig godt, slik at dem gir opp og stikker der i fra ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå