Gå til innhold

///Martin`s E34 520 24v 18",senk,V8 front SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper nå på å få skiftet coilene da den fjusker litt på lavt turtall. Spesielt når den er kald!

Fikk du vekk problemet med at motoren fjuska på tomgang når den var kald? Hvor mye måtte du betale for coilene, kjøpte vel disse ny en eller anna plass?

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Håper nå på å få skiftet coilene da den fjusker litt på lavt turtall. Spesielt når den er kald!

Fikk du vekk problemet med at motoren fjuska på tomgang når den var kald? Hvor mye måtte du betale for coilene, kjøpte vel disse ny en eller anna plass?

Nei fjusker av og til enda. Spesielt når den er kald og det er kaldt ute. Coilene kjøpte jeg brukt for en liten slant da de koster fra 600,- stk ny.. Men det hjalp ikke så nå skal jeg bytte bensinfilteret da flere her inne mener det kan være gammelt og tett! Koster nesten ingenting på Biltema etc.

Skrevet

Da var nytt førersete innkjøpt! Skal bli godt å få et "helt" interiør. Har også kjøpt nytt grøftlys, rullgardin til bakvinduet og sportsfilter som skal på i nærmeste fremtid.

Skrevet

ja det er en yppelig bil:P har samme selv! men allt av interiør i min er m-tec! og har M5 skinn intreør! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen! har effekt anlegg og sånn så er tøff lyd også:) men ja 6er lyden er noe for seg selv:P^^

Skrevet
ja det er en yppelig bil:P har samme selv! men allt av interiør i min er m-tec! og har M5 skinn intreør! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen! har effekt anlegg og sånn så er tøff lyd også:) men ja 6er lyden er noe for seg selv:P^^

Stor fornøyd jeg! Må bare få på filter og effektanlegg slik at sekserlyden kommer enda bedre frem 8)

• 2 weeks later...
Skrevet
off stakar den pene e34en :) få den inn i varmen..

giljeN

Ja jeg måtte til slutt måke den frem. Men nå er det uansett nesten ingen snø igjen her(heldigvis!!) :)

Kanskje jeg får meg ei lika økt med bilen i helga. Skifte diverse og sånt!

Skrevet

Ja fikk litt tid med 520`n og M3`n i helga. Rakk selvfølgelig ikke alt jeg skulle, men fikk jo litt gjort. :D

Kjøpte "nytt setetrekk" av M3yngve her på forumet for en listen stund siden så tenkte jeg skulle hive meg over det. Var en del mer jobb en jeg hadde sett for meg, men alt i alt tok det ca to effektive timer.

Det stygge gamle

v36lpak26lk5umolajfm.jpg

k2gx5tx0e3yxjs6pm32g.jpg

Jeg begynte med sitteputen siden den var det meste av arbeidet

f6zuhfq9rjivbwqveb7j.jpg

"nye" og den gamle

8oivannayccb65y5xr8l.jpg

Måtte spesialtilpasse litt her og der.. men sitter veldig bra og uten rukker!

jte8wiwx6v5mxqrdb7ca.jpg

På montert. Men fortsatt bare halvveis.

vlewt3odx5aar7bxeh9v.jpg

Så var det ryggen..

qnu8txwss0ljhq5i757x.jpg

"nye" og den gamle

ko5fb0gl6ocxaz0dq9zi.jpg

Endelig ferdig. Fikk også festet armlenen sikkelig da den har vært litt slarkete.

rktulxpkgu8f08qmawep.jpg

m2iosk1a3ubiqc17d0qx.jpg

Deilig med helt interiør!

nldhgdcbphcphiit9yer.jpg

3e99jvje8adgtkdh3zwi.jpg

Fikk også skiftet den store trailerkula i plast med en mindre i skinn. Denne girkuletrimmingen gir ca 10hk økning :D

Gamle

d9xp8akqj5gg2otv2pqv.jpg

Nye (Ja vet det er dritt bilder. Tragisk kamera på Iphone..)

pmbpirb15o4b2rzcpdyw.jpg

Skrevet

Lavmål å gå rundt å stjele altså, glad min bil står parkert i carport med lyskaster som har bevegelsessensor ;P

Om du får tak i noen nye så er det bare å feste dem skikkelig godt, slik at dem gir opp og stikker der i fra ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...