Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva? Tydelig at det er noe som syder og koker under overflaten i Åndalsnes....

Dette bringer meg over på at det i mange år har vært spekulert i at stedet er bygget på kvikkleire, og at det står i fare for å rase i fjorden. I år har det derfor blitt gjort grunnundersøkinger, og resultatet av disse er at man har valgt å erklære Åndalsnes frismeldt. Jeg har særlig sans for en av kommentarene til denne artikkelen som sier:

Gjør oppmerksom på at det kun er grunnen under Åndalsnes som er friskmeldt, ikke folket.
:lol:

De evige debattene om bilkjøring i sentrum på kveldstid får meg til å lure på om det er noe i dette.:?

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke fått lest det jeg... Kunne tenkt meg å lese det. Begynner å få nok av "rasismen" som råder mot oss som liker motor.. Det begynner å irritere meg kraftig. Kansje vi skulle sett på en måte å nå frem til disse folkene på? Har veldig lyst til å høre disse folkenes SERIØSE mening om hva som må/kan gjøres, uten at de må tråkke på folk til enhver tid.

Liker man motor blir man jo direkte sjikanert og stemplet som idiot med en gang...

Dette må gjøres noe med, eller er det umulig å finne en måte å nå inn til disse folkene på?

Skrevet
Var på lederplass i ÅA`s papirutgave i går, redaktøren er tydligvis av de som hater rånere..

Fin innstiling for en som bør holde seg et snev nøytral.

Ja, men en redaktør som har vært noen tiår i kommunen skaffer seg vel en egen omgangskrets og sine egne venner som han snakker med og lytter til...

Du har ikke oversikten over hvem som eier bygården der avisen leier lokaler?

Og mens vi er inne på det, du tror ikke du har mulighet til å avfotografere lederartikkelen og legge den ut her? Viktig å dokumentere de holdningene man står overfor.:)

Du har vel ikke fått lest RB igår? LAAAAANG artikkel ang bane og trafikk-kultur i området her ;)

Jeg satt faktisk og leste denne i nettutgaven rett før jeg gikk inn og leste denne tråden.:)

Skrevet
Og det ironiske er jo at de fleste rånere handler sine klær hos vedkommende ;)

Se der - gjensidig avhengighetsforhold og greier. Da burde de jo prøve å komme overens.... :?

Ellers merker jeg meg at etter flere uker med ufine leserkommentarer i Åndalsnes Avis, der blant annet det er blitt satt fram ønsker om at bilinteresserte måtte kjøre seg ihjel, finner Åndalsnes Avis det på sin plass å gå ut med en beklagelse; som vel i stor grad er rettet mot avisens husvert, dvs. mannen bak anmeldelsen som er grunnlaget for denne tråden: (Avisens ansvarlige er anonymisert av undertegnede - uthevingen er også min.)

NN beklager overfor alle som har følt enkelte nettkommentarer som belastende. Blant annet folk som har vært omtalt i enkelte artikler og som har opplevd usaklighetene "på kroppen".

- Det kan ikke være slik at folk vegrer seg for å stille opp for avisa, fordi de risikerer sjikane og usakligheter gjennom våre kommentarspalter.

• 1 year later...
Skrevet

Gamle tråder blir som nye...

Linkene i begynnelsen av denne tråden er døde, men de dreier seg om en butikkeier som plages av rånere utenfor butikken - noen ganger krasjer sogar biler i butikken.

Og idag dukker saken opp igjen, under overskriften – Fem idioter ødelegger for alle

Her kan man bl.a. lese følgende gladmelding:

– Men det er viktig for meg å presisere at de er greie alle sammen. De holder liv i gatebildet. Alle unntatt fem stykker med BMW. Jeg vet hvem de er og de vet det sjøl også. Disse mangler respekt for alt og alle og skaper kvalm og utrygghet,

Javel, ja....

Dersom dete har vært et så stort problem for beboere og næringsdrivende så lenge, er det utrolig at politi og politiske myndigheter ikke har grepet fatt i saken og gjort noe med det for lenge siden. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...