Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema...

Er det ikke her happyhenke driver å tar disse slibrige damebildene som han ikke vil dele med oss? Kanskje vi kommer rett inn på en shoot da :lol:

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema...

Er det ikke her happyhenke driver å tar disse slibrige damebildene som han ikke vil dele med oss? Kanskje vi kommer rett inn på en shoot da :lol:

Den grisen!

er en bra plass å ha treff. Vi er enige om plass, hva med klokkeslett?

Kl 18:00 er et genialt klokkeslett da?

Skrevet
det er ikke sikkert jeg kommer med bimmer :roll:

Vel, da har de mange parkeringsplasser ved ICA'en... så kan du gå resten :lol:

Hahaha :lol: Jeg som trodde postmann-pat bilen min skulle få VIP-plass :wink: Vi får se,har ikke bestemt meg 100% om jeg skal selge men jeg kjenner savnet etter E30 begynner å bli stort allerede 8)

Skrevet

Haha! :P Dama er faktisk hos meg den helgen der.. men hun reiser jo søndag da. Håper vi rekker komme innom da, hadde vært kult. :)

Skrevet

*Bump* :whistle:

Så flere får det med seg!

Legger også inn en bestilling på plussgrader for noen uker til,

da jeg ikke er veldig gira på å stille på treff med grusomme 16" vinterfelger. :cry:

Fanafjellet er liksom ikke fullt så morro med feile "sko" på feil føre,

iallefall ikke når en har dårlig tid til jobb. :evil:

Skrevet

Bra det er litt folk som kommer.

Var faktisk på kvamskogen i dag, og der var det snø i utenfor veien, men møtte saltebilen på trengereid med den store spruten med salt. spylte jo hele siden med salt.:x Heldigvis kjørte jeg ikke bimmeren:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...