Superbeetle Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema... Er det ikke her happyhenke driver å tar disse slibrige damebildene som han ikke vil dele med oss? Kanskje vi kommer rett inn på en shoot da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Passer 2.november, men "Sandsli" garasjen? Kor è d?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Med 2 november.. Hadde vært greit å vite hvor garasjen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Er d garasjen til Odfjell Drilling dere mener? Da vett såfall jeg hvor det er Håper også vi kommer midt i en photoshot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Førstesiden er blitt oppdatert med kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jorgen- Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg kommer;) Var innom garasjen hinn dagen... Bra sted å ha treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema... Er det ikke her happyhenke driver å tar disse slibrige damebildene som han ikke vil dele med oss? Kanskje vi kommer rett inn på en shoot da Den grisen! er en bra plass å ha treff. Vi er enige om plass, hva med klokkeslett? Kl 18:00 er et genialt klokkeslett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ja, folk må nå ha blitt edru til dess Nå ser det ut som det kanskje kommer en å ser på bilen min den helga så det er ikke sikkert jeg kommer med bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 det er ikke sikkert jeg kommer med bimmer Vel, da har de mange parkeringsplasser ved ICA'en... så kan du gå resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 det er ikke sikkert jeg kommer med bimmer Vel, da har de mange parkeringsplasser ved ICA'en... så kan du gå resten Hahaha Jeg som trodde postmann-pat bilen min skulle få VIP-plass Vi får se,har ikke bestemt meg 100% om jeg skal selge men jeg kjenner savnet etter E30 begynner å bli stort allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Får håpe været holder seg mildt! Blir det salting står bilen parkert i garasjen for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema... Er det ikke her happyhenke driver å tar disse slibrige damebildene som han ikke vil dele med oss? Kanskje vi kommer rett inn på en shoot da Haha! Dama er faktisk hos meg den helgen der.. men hun reiser jo søndag da. Håper vi rekker komme innom da, hadde vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 *Bump* Så flere får det med seg! Legger også inn en bestilling på plussgrader for noen uker til, da jeg ikke er veldig gira på å stille på treff med grusomme 16" vinterfelger. Fanafjellet er liksom ikke fullt så morro med feile "sko" på feil føre, iallefall ikke når en har dårlig tid til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 bumper denne eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bra det er litt folk som kommer. Var faktisk på kvamskogen i dag, og der var det snø i utenfor veien, men møtte saltebilen på trengereid med den store spruten med salt. spylte jo hele siden med salt. Heldigvis kjørte jeg ikke bimmeren:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå