BMWentusiasten Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Mister litt tråden i denne tråden.... Er det 16 november kl 18:00 i en garasje på Sandsli som gjelder? Det stemmer ja. føre deg opp på listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Tror nok eg må stå over denne gangen.. Heftig julebord imorgen te søndag:).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Kom ting i veien her og, riktignok ikke noe så artig som julebord... faen.. jaja, kanskje neste gang. Ha det gøy dere som drar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Minner om at det er i morgen det er Jeg må jobbe i morgen, men er der halv 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Er det noe liv her? Mange som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 jeg kommer. skal ut å starte bilen no. stått i 1,5 mnd så litt spent. en kamerat kommer også med sin bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Laksevågs store sønn kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Laksevågs store sønn kommer Fulltreffer ang ironi når det gjelder størrelsen vertfall Forøvrig et greit treff der det kom en del flere enn de andre gangene jeg har vert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Hadde tenkt å ta turen idag med E36`n, men våkna opp kl 15.30 i sengen med dressen på Idag er det VM i fyllesyke og har tidenes hangover. Julebord sesongen er igang. Men jeg hadde det sikkert jævli gøy igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Hadde tenkt å ta turen idag med E36`n, men våkna opp kl 15.30 i sengen med dressen på Idag er det VM i fyllesyke og har tidenes hangover. Julebord sesongen er igang. Men jeg hadde det sikkert jævli gøy igår haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Synes d va skuff at ingen tok med terassevarmere. Dere fine folk fra fana skulle no iallefall ha muligheten te å nappe med dere slikt. Synes vi skal utnevne et varmeasvarlig te neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Synes d va skuff at ingen tok med terassevarmere. Dere fine folk fra fana skulle no iallefall ha muligheten te å nappe med dere slikt. Synes vi skal utnevne et varmeasvarlig te neste treff oss fine fra Fana ja... har du ikke hørt om fana strilene? trenger ikke elektrisk terrassevarmer. vi har jo bilen din. medlidenhetsfølelsen min varmer meg godt innvendig Nei, skulle nesten hatt en varmer... var forøvrig et bra oppmøte. var flere enn første gangen. handler jo bare om å dra bilen sin bort i en garasje med noen andre bmw tryner for å henge der 1 time og preike bmw... bestemme neste treff? rekker vel 1 eller flere før julehysteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Bare å bli enige om en dato det, så endrer eg på første tråden. Var bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxit Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Beklager at eg ikke stilte. Gikk fra nachspiel rundt halv tolv søndags mrgen... Og kunne aldri ha kjørt den dagen. Neste gang ska eg korte ned på nachspielet, og møte opp Når blir neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 var bra treff dette. få inn bilder de som tok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå