Snusfenrik Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Treff denne helgen hadde vært flott men litt vel kort varsel... typisk når jeg faktisk er hjemme og har fri for engangsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 NB: snøvær neste helg =snow drift med kjegler på stor og forlatt parkeringsplass brrrr har ingen av dere bilder? useriøst Litt for kaldt for deg dette Nei si det du! er vel i tvil over hva som er lurt å legge ut her på nettet. ellers så er vel ikke bildene ferdige ennå... Eg står jo for underholdningen her inne og på treffene e alltid noe gale Nei får sjekke vannstatusen imorgen. Gjør det. evnt dra bilen din bort på et lite treff som snusfenriken ymter til. Jeg kan sikkert møte på treff ihvertfall. Noen flere her inne som vil/kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Vannstanden ser bra ut. Bilen går fremmover og bakover så satser på at det er kondens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Stiller i ettermiddag/kveld jeg om det blir noe. Komplett med griseskitten bil på moped felger! Så sant noen andre er med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Men det er bra! Da blir det et treff med meg, snusfenrik og Till (siden bilen din går fremover). Sikkert et par til som vil komme. Er ikke nødvendig å ha et treff i mange timer. en liten snartur for en hyggelig samkomst funker utmerket det også skal se om ikke jeg stiller med griseskitten bil med ballonghjul. Till har ingen valg der... kl 18-19 samme plassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 kubba på sofaen i ettermiddag...søren.. ! så ikke det der før nå! fortsatt klar for en tur ut, men noen her som rekker å lese dette? huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 var det 18.30 eg. ikke særlig oppmøte:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Kan da ikkje ha treff når laksevågsmafiaen har playstation marathon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Side 9 og 10 med bilder fra siste treffet... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... &start=120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Er det noe liv? Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Nei. Siste innlegg i tråden er Skrevet 18.01.2009 - 23:26. Rimelig død tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Nei. Siste innlegg i tråden er Skrevet 18.01.2009 - 23:26. Rimelig død tråd. Ja så det... Da må vi få liv i tråden igjen (:Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Horisont i Åsane har fint inneanlegg. Skal spørre om det kan brukest til treff på kveldstid visst me oppfører oss Lov å håpe. Er 15 min frå Bergen. Ligger det noke tilsvarende nærmare? Sent from USS Enterprise Endret September 14, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Mange plasser man kan stå både med og uten tak. Under Danmarks plass/ Solheimsviken. (vi pleide før) Sandsligarasjen. Vestkanten. Ikea. Lagunen. Åsane senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Horisont i Åsane har fint inneanlegg. Skal spørre om det kan brukest til treff på kveldstid visst me oppfører oss Lov å håpe. Er 15 min frå Bergen. Ligger det noke tilsvarende nærmare? Sent from USS Enterprise Vil egentlig tro at P- anlegg på kjøpesentre er åpen, er jo 2 timer gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå