Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Blir ikke treff på meg alikevell.. jobber ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ikke på meg heller! Må på vakt i helgen, folk er jo sykemeldt i øst og vest, igjen. Men igjen, nå ryker vinterdekka på i morgen, så var litt i tvil uansett. Håper det blir bra for dere som har tid/skal allikavel. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kommer nok eg og. Vis bilen føler for d vell og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Mulig jeg tar turen også.. Edit: Eller ikke, må visst på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 hehe..ser ut til at alle står over ja..synes vi sku hatt det forje helg eller helgen før..då alle hadde sommerfelger på.. Menmen..gjort er gjort..tror eg står over grunnet vinter felgene er komt på så er ikke noe digg då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Må ikkje folk bli kjedelige her. Vinterdekk eller ei. Kommer med 3 sommerdekk og et stepphjul eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 mange som kommer? kommer kanskje en tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 mindre og mindre som kommer ja. Dårlig instilling. Jeg kommer uansett dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 visst mangen stiller med vinterdekk så skal eg heller se om eg får tatt turen her:)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si.. det er jo likt for alle. Greit bilen ser litt mindre fin ut om vinteren, men den hadde nok sett stygg ut når vinteren var over om du droppet vinterdekk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kan photoshop'e på igjen sommerfelgene på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kan photoshop'e på igjen sommerfelgene på bildene haha.. men eg kommer eg.. blir nok meg og en kompis..begge har 523:) en sølv og en svart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Skal se om ikke jeg og kan komme. Har aldri vært på noen treff så håper på god mottakelse Vinter dekkene er kommet på så det får bare stå til. Kommer med en 523 jeg også, Blå av farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, da er dagen her. håper mange kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 bah, har så lyst.. men er ikke ferdig på jobb før i 8-tiden!! Og så må jeg kjøre fra sotra og... mulig jeg freser bortom og ser om noen henger igjen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå