BMWentusiasten Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Og dere må huske at ikke alle bor i retning Sandsli heller...Som det ble foreslått sist, kunne det like gjerne vært i Klostergarasjen. Der er det varmt og. Det koster noen kroner, ja. Det er kamera. Jeg har ikke noe å skjule, er det noen her som har det siden de ikke liker kamera? De blåkledde klager ikke så lenge det ikke foregår ulovlige aktiviteter, de har vi sett av erfaring fra tidligere. Og du har rett i at ikke alle bor i sandsli området. men også her må man kjøre demokrati. slik det ser ut nå, så er sandsli det beste alternativet. Det betyr selvfølgelig ikke at andre alternativer er utelukket. vi har skjønt at du ønsker å ha det litt nærmere sentrum og da evnt statoil fjøsanger eller klostergarasjen, men det er flere som ikke ønsker det. Bruk heller den 20 kroningen til sandsli i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 E en garasje ute på nordnes, under fotballbanen med akvariet. Men vet ikkje om den e åpen på en søndag. Hmm... har du en litt mer eksakt lokasjon? kanskje noen andre her vet mer... Blir ikke mer eksakt Man kjører inn ved inngangen til akvariet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Og dere må huske at ikke alle bor i retning Sandsli heller...Som det ble foreslått sist, kunne det like gjerne vært i Klostergarasjen. Der er det varmt og. Det koster noen kroner, ja. Det er kamera. Jeg har ikke noe å skjule, er det noen her som har det siden de ikke liker kamera? De blåkledde klager ikke så lenge det ikke foregår ulovlige aktiviteter, de har vi sett av erfaring fra tidligere. Og du har rett i at ikke alle bor i sandsli området. men også her må man kjøre demokrati. slik det ser ut nå, så er sandsli det beste alternativet. Det betyr selvfølgelig ikke at andre alternativer er utelukket. vi har skjønt at du ønsker å ha det litt nærmere sentrum og da evnt statoil fjøsanger eller klostergarasjen, men det er flere som ikke ønsker det. Bruk heller den 20 kroningen til sandsli i stedet. ja bedre og bruke 20kr mer i bensin enn å betale autopass og parkering hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxit Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Blir det på sandsli? Tenkte eg sku få med meg noen andre kompiser. Men kor ligger garasjen i nærheten av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Blir det på sandsli? Tenkte eg sku få med meg noen andre kompiser. Men kor ligger garasjen i nærheten av? Blir nok på sandsli slik det ser ut nå. Ligger rett ved biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxit Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Greit. Ska nok finne frem. Håper det kommer litt folk. Kanskje eg kan få noen tips om hva som vil se bra ut på biln, nå som jeg ska bruke vinteren på å pusse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Greit. Ska nok finne frem.Håper det kommer litt folk. Kanskje eg kan få noen tips om hva som vil se bra ut på biln, nå som jeg ska bruke vinteren på å pusse den opp. DA tror jeg du vil få mye igjen av å stille opp skal jeg skrive deg opp på listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxit Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jepp. Sign me up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jepp. Sign me up! Done... flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jeg vet ikke om jeg kommer enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jeg vet ikke om jeg kommer enda.. skjønner men prøver å få en slags oversikt. slik at folk ikke får inntrykk av at dette er et møte med 2 biler... var begynnelsen på noe bra sist gang vi hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 no på søndag d ja. Eg kjem sikkert på stepphjulet med haltende motor og knaking i understellet forran og ikkje minst bulk i taket :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 no på søndag d ja. Eg kjem sikkert på stepphjulet med haltende motor og knaking i understellet forran og ikkje minst bulk i taket :/ hehe... den beskrivelsen minnet om en irske på fylla... vi gleder oss til å se de nye "modsene"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Mister litt tråden i denne tråden.... Er det 16 november kl 18:00 i en garasje på Sandsli som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå