Gjest Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har litt vibrasjon i rattet når jeg bremser, skiftet til E30 bærearmer og powerflex bærearmsforinger for ca 20kkm. Kan det være bærekulene som begynner å bli slitne igjen? Kan det være bremseskiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 kan vere det ja rister litt i bilen min når jeg bremser så jeg må nok bytte skiver forige eiern kjøpte bremse skiver på biltema haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det tyder på kast i en eller begge skiver. Men dette er ting som kommer gradvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 men skal bære kula på e36 vere litt løs noen som vet det for jeg hadde bilen min på en bukk og en kompis av meg mente de fleksa litt mye i forhold til andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 men skal bære kula på e36 vere litt løs noen som vet det for jeg hadde bilen min på en bukk og en kompis av meg mente de fleksa litt mye i forhold til andre biler Ryktes at det er en slags gummiinnfestning av kula som gjør slik at den virker "løsere" enn på andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 ok ja så de gummi greine ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksrud Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hvordan finner man ut eventuelt hvem av skivene som er skeive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 man kan jo altids jekke opp bilen snurre på felgene så hører du det eller merker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 kast i skiver? hjul lager? kast i felg?feks de små vektene kan værra borte? hadde samme problem med min, bytta hjul lager og skiver så var problemet løst....Men problemet var nok Skivene, da jeg var så lur å høytrykspyle felgene(skivene) rett etter litt hard kjøring =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hvordan finner man ut eventuelt hvem av skivene som er skeive? Har ikke noe å si da begge må byttes uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har bestilt nye skiver og klosser, disse var modne for utskiftning uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Har samma problem. Jeg spente opp skivene i dreiebenk og målte med ur, der fikk jeg 0,01mm kast. hvor mye kast kan man ha før man merker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå