estorilskreppa Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Men delelageret til Jæger er vel ikke åpent på lørdagen? jo er det
bad_ip Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Har handlet 2 ganger hos gs bildeler nå og fått god service. Skulle forresten en vannpumpe. Var innom jæger og fikk pris på 998,- ... hos gs 788 kr. Kunne selfølgelig bestilt fra koed.no for 688, men trengte den fort.
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har handlet 2 ganger hos gs bildeler nå og fått god service. Skulle forresten en vannpumpe. Var innom jæger og fikk pris på 998,- ... hos gs 788 kr. Kunne selfølgelig bestilt fra koed.no for 688, men trengte den fort. Ja gs er jo en butikke med kun deler så de profilerer enkelte varer på tilbud eller billigere enn oss,er jo sef altid verdt å sjekke akkurat det DU skal ha men vi skal ikke være dyrere på deler generelt..om dere er medlem av bmwccn får dere 10% avslag på deler hos Jæger ved fremvisning av medlemskort..
-Marius- Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er enkelte deler som er nesten dobbelt så dyrt på jæger som på gs. Vanskelig er det snakke seg til en god pris på jæger, gs får man altid god pris.
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er enkelte deler som er nesten dobbelt så dyrt på jæger som på gs. Vanskelig er det snakke seg til en god pris på jæger, gs får man altid god pris.og hvilken deler dette ? bare gi meg et eksempel..og hva mener du med at på GS får man altid god pris??? enten så kjenner du noen som jobber i gs? at man ALTID får gode priser hos GS er litt av en påstand da men jeg har ingen problemer med at noen foretrekker gs..koed eller lignende,har handlet hos gs selv jeg,da jeg kjenner et par av de som jobber der.. men er altid greit å sjekke opp i hva som er dobbelt så dyrt hos oss,så kan jeg nå finne ut av hvorfor det er sånn..
Springsteen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg er generelt positivt overasket over prisene på Jæger. Alltid god service også. Har enda ikke prøvd GS-butikken, men kommer nok til å sjekke prisene opp mot hverandre neste gang jeg trenger noe plukk
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 får bmw medlemer 10% på jæger no altså? jepp...men MÅ ha med medlemskortet! for vi ligger alle inn på hvert enkelt kundenr..korigering: medlemmene i bmw car club Norway får 15% på alt av deler ved fremvisning av medlemskort
Springsteen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 helsiken . går på fram altså Sånn har det vel vært i mange år
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 både og kan man si...det har ikke vært noe samarbeid mellom klubben og Jæger på noen år nå så de 10% har ikke vært disse årene.. men nå er det tilbake
Springsteen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Trodde det Kan ikke gå god for hvor mange år, men et par er det vel??
Springsteen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 både og kan man si...det har ikke vært noe samarbeid mellom klubben og Jæger på noen år nå så de 10% har ikke vært disse årene.. men nå er det tilbake Aha, det har vært vekke altså? hmm. Har ikke lagt merke til det, men så er ikke jeg medlem heller da men får 10% på annet vis, hvis jeg da melder meg inn i ccn, har jeg da 20%?
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 både og kan man si...det har ikke vært noe samarbeid mellom klubben og Jæger på noen år nå så de 10% har ikke vært disse årene.. men nå er det tilbake Aha, det har vært vekke altså? hmm. Har ikke lagt merke til det, men så er ikke jeg medlem heller da men får 10% på annet vis, hvis jeg da melder meg inn i ccn, har jeg da 20%? ja har det,er vel 3-4 år tenker jeg...vet ikke hva annet vis du får prosentene på men som jeg sa i sted,de fleste delelager og lignende har litt forskjellige ordninger på sånne ting( %) kan være mye det,du kan kjenne noen som jobber..avtaler i klubb..rett og slett være en fast og god kunde som har handlet en del på samme plass.. m.m 20% får du nok ikke hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå